فوری : اظهارات جوکوویچ از تورنومنت یورو اسپورت

به تازگی در مسابقات تنیس آزاد ویدیویی از اظهارات جوکوویچ از تورنومنت یورو اسپورت در رسانه ها پخش شده که گویا انتقاد عجیبی را کرده است.

یورو اسپورت در شبکه‌های اجتماعی خود ویدئویی از فرار نواک جوکوویچ به سمت اتاقی در زیر سکوها هنگام مسابقه در گرنداسلم استرالیا منتشر کرد. این رسانه اروپایی از تنیسور صربستانی به دلیل نادیده گرفتن داور و قوانین مسابقات نیز انتقاد کرده بود.

بیشتر بخوانید:

ناراحتی و اشک های همسر رافائل نادال از حذف او

منحل شدن ۱۳ مسابقه تنیس آزاد استرالیا به دلیل گرمای شدید !!!

اظهارات جوکوویچ از تورنومنت یورو اسپورت

  • انتقاد عجیب حوکوویچ از مسابقات یورو اسپورت
اظهارات جوکوویچ از تورنومنت یورو اسپورت
انتقاد عجیب حوکوویچ از مسابقات یورو اسپورت

نواک جوکوویچ در واکنش به ویدئوی منتشر شده در یورو اسپورت گفته است:

“داور به من اجازه داد به سرویس بهداشتی بروم، اما او به من هشدار داد که زمان کافی برای انجام این کار ندارم. من در زمان استراحت مسابقه فقط در حال تعویض بودم. بنابراین داور به من گفت (شما آن را در دوربین نگرفتید) که باید عجله کنم. وقتی محوطه مسابقه را ترک کردم، داور مرا صدا کرد (نشنیده بودم) که سرویس بهداشتی در طرف مقابل زمین مسابقه است. یکی پیدا کردم، به خاطر زمان مجبور شدم عجله کنم. من نه داوری را نادیده گرفتم و نه قوانین را. او به من اجازه داد و گفت زود باش. دفعه بعد مراقب پست‌هایی که منتشر می‌کنید، باشید. شما در برابر بسیاری از طرفداران ورزش که صفحه شما را دنبال می‌کنند، مسئول هستید.”

انتقاد عجیب حوکوویچ از مسابقات یورو اسپورت

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *