پیروزی نواک جوکوویچ و شکست های عجیب مدعیان پیروزی در مسابقات استرالیا

اخیرا خبری در مورد پیروزی نواک جوکوویچ و شکست های عجیب مدعیان پیروزی در مسابقات استرالیا در رسانه ها پخش شده است که بسیار هیجان انگیز می باشد.

دور دوم رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا با پیروزی نواک جوکوویچ و شکست چهره‌های مطرح تنیس جهان همراه بود. نواک جوکوویچ قهرمان ۹ دوره رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا و نفر پنجم حال حاضر رنکینگ جهان در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها، مقابل «انزو کوآکو» نفر ۱۹۱ رنکینگ جهان از فرانسه با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و راهی دور سوم این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید:

اظهارات جوکوویچ از تورنومنت یورو اسپورت

ناراحتی و اشک های همسر رافائل نادال از حذف او

پیروزی نواک جوکوویچ و شکست های عجیب مدعیان پیروزی

  • دور دوم مسابقات استرالیا با پیروزی نواک جوکوویچ و شکست مدعیان
پیروزی نواک جوکوویچ و شکست های عجیب مدعیان پیروزی
دور دوم مسابقات استرالیا با پیروزی نواک جوکوویچ و شکست مدعیان

جوکوویچ با کسب این پیروزی به روند شکست‌ناپذیری خود در رقابت‌های استرالیا با کسب سی‌وششمین برد و بدون شکست ادامه داد. در دیگر دیدارهای مهم امروز(پنج شنبه)، «کسپر رود» نفر سوم رنکینگ از نروژ مقابل «جیسون بروکسبی» نفر ۳۹ رنکینگ از آمریکا با نتیجه عجیب ۳ بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. رود، بخت دوم قهرمانی به شمار می‌رفت!

همچنین «تیلور فریتز» نفر نهم رنکینگ جهان از آمریکا نیز مقابل «آلکسی پوپرین» نفر ۱۱۳ رنکینگ جهانی از استرالیا ۳ بر ۲ تن به شکست داد. الکساندر زورف نفر ۱۳ رنکنیگ از آلمان ۳ بر یک مقابل «میشل مموه» از آمریکا شکست خورد و «شوارتزمن» آرژانتینی نیز با نتیجه سنگین ۳ بر صفر مقابل جان وولف از آمریکا تن به شکست داد.

با این نتایج عجیب و کنار رفتن رافائل نادال و مدعیان قهرمانی، نوله، ستاره صربستانی دنیای تنیس بخت بالایی برای قهرمانی در تنیس اوپن استرالیا دارد.

دور دوم مسابقات استرالیا با پیروزی نواک جوکوویچ و شکست مدعیان

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *