اعتراض سید جلال حسینی به صدا درآوردن عجیب مربی فولاد !

در بازی های اخیر حواشی در مورد اعتراض سید جلال حسینی به صدا درآوردن عجیب مربی فولاد در رسانه ها پخش شده که بسیار عجیب بوده است.

سیدجلال حسینی که اولین فصل حضور روی نیمکت پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی را سپری می‌کند، در این مدت تلاش کرده با دوری از فضای رسانه‌ای، نخستین دوره مربیگری خود را پشت سر بگذارد. حسینی در این مدت مشغول کسب تجربه از مربیان پرسپولیس و همچنین شرکت در کلاسهای مربیگری بوده تا با دریافت مدرک خود روی نیمکت بنشیند. او در این مدت در هیچ مصاحبه و گفتگویی شرکت نکرده و حالا در گفتگو با خبرنگار ما به این سکوت نسبتا طولانی خاتمه داده و در مورد اتفاقات بازی فولاد اظهار نظر کرده است.

اعتراض سید جلال حسینی به صدا درآوردن عجیب مربی فولاد

  • اعتراض جلال حسینی به صدا های ناهنجار مربی فولاد
اعتراض سید جلال حسینی به صدا درآوردن عجیب مربی فولاد
اعتراض جلال حسینی به صدا های ناهنجار مربی فولاد

کاپیتان اسبق سرخ ها در پایان خطاب به مسئولان تصمیمگیر فوتبال ایران گفت:

وقتی می‌گویم فدراسیون در زمینه برگزاری بازی‌ها ضعف دارد یکی از دلایلش در عملکرد داوران است. آقای بنیادی‌فر داور خوبی است اما دیروز در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند. البته قبول دارم که هر داوری با این فضایی که درست کرده بودند کار سختی داشت اما داور بین‌المللی از چه چیزی می‌ترسد که آن پنالتی واضح را نمی‌گیرد؟ ما واقعا چند هفته است که از داوری ضربه می‌خوریم ولی چون سکوت کردیم و مثل بقیه تیم‌ها به داوران حمله نکردیم باید اینطوری سرمان را ببرند؟ در این هفته‌ها سرمان در کار خودمان بود و فقط روی تمرین و بازی تمرکز کرده بودیم وگرنه ما هم بلدیم مثل خودشان رفتار کنیم

اعتراض جلال حسینی به صدا های ناهنجار مربی فولاد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *