پخش زنده مراسم GDC Awards 2023 به صورت رایگان و بدون سانسور [+جزئیات]

مراسم GDC Awards 2023 که مربوط به توسعه‌ دهندگان و بازی‌ سازها است، قرار است به‌زودی برگزار شود و به صورت آنلاین پخش شود.

نامزدهای GDC Awards 2023 امروز رسماً اعلام شد و شاهد پیشتازی دو بازی Elden Ring و Stray هستیم. در ادامه مطلب با خبر پخش زنده مراسمGDCA 2023 همراه ما بمانید.

زمان برگزاری مراسم GDC Awards 2023 مشخص شد! [+جزئیات]

مراسم GDC Awards 2023

  • پخش زنده مراسم GDC Awards 2023

به گزارش منابع خبری:

این مراسم می‌تواند تعداد جوایز الدن رینگ را افزایش دهد و به افتخارات آن بیفزاید. گفتنی است مراسم بهترین بازی‌های مستقل هم به‌صورت موازی در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد و قرار است که به‌صورت زنده از کانال توییچ GDC پخش شود.

مراسم GDC Awards 2023

مراسم دوم روی بازی‌های مستقل در طی سال گذشته تمرکز می‌کند و همچنین شاهد کنفرانس‌های مختلفی خواهیم بود که بازی‌سازها تجربه‌ی خود را به اشتراک خواهند گذاشت. در ادامه نگاهی به نامزدهای کلی در دسته‌بندی‌های مختلف بیندازید. مراسم GDC Awards 2023 روز چهارشنبه 22 مارس (2 فروردین) برگزار می‌شود و آخرین مراسم اهدای جوایز 2022 خواهد بود.  تنها 9 دسته‌بندی برای امسال در نظر گرفته شده است و برگزارکننده‌های GDC علاقه‌ای به افزودن جوایز اضافه ندارند. در نهایت خواهید دید که بازی Stray حتی بیشتر از گاد آو وار نامزد شده است که اتفاق خارق‌العاده‌ای است و تابه‌حال این بازی نتوانسته بود بیش از همه نامزد شود.

پخش زنده مراسم GDC 2023

(به محض انتشار مراسم، لینک پیوست داده می‌شود!)

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *