شرایط جدید تیم لیورپول ؛ چهره ناراحت آرنلود نسبت به افت تیم کلوپ [+عکس]

به تازگی شرایط جدید تیم لیورپول بسار عجیب شده است. تصویر چهره ناراحت آرنلود نسبت به افت تیم کلوپ جنجالی در رسانه ها به پا کرده است.

بازکن معروف قرمز پوش آرنولد، محصول آکادمی لیورپول است. درحالیکه لیورپول امیدوار بود امشب در استادیوم امکس برایتون را شکست داده و راهی یک‌هشتم نهایی جام حذفی شود کلوپ در فهرست بازیکنانش او را از ابتدا به زمین فرستاده بود. با اینکه قرمزها با گل آرنولد پیش افتادند و به نظر می‌رسید همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود ولی لیورپول با دریافت گل تساوی در نیمه اول با شرایطی دشوار مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه بازی لیورپول و برایتون

شرایط جدید تیم لیورپول

  • چهره اخمو آرنلود نسبت به افت تیم لیورپول

در ادامه می‌توانید چهره ناراحت آرنلود نسبت به افت کلوپ را ببینید:

شرایط جدید تیم لیورپول
چهره ناراحت آرنلود نسبت به افت کلوپ

آرنولد یکی از بازیکنانی است که در این دقیقه تعویض شد تا جیمز میلنر در کنار خط منتظر بیرون آمدن او بماند. دفاع راست لیورپول در حالیکه به سمت خط کناری می‌رفت با حالت صورتش نشان داد از این تصمیم کلوپ به هیچ وجه راضی نمی‌باشد.

درحالی که چند رسانه انگلیسی در پایان بازی از تنش در رابطه آرنولد و کلوپ صحبت کرده‌اند روزنامه لیورپول اکو مدعی است این ادعاها چیزی جز شایعه نیست و کلوپ بازیکن محبوبش را به این خاطر تعویض کرده تا در آستانه بازی‌های پشت سر هم و حساس بعدی او را با آمادگی بیشتر در اختیار داشته باشد.

لیورپول به زودی در لیگ برتر انگلیس با وولوز، اورتون و نیوکسل دیدار می‌کند و سپس دیدار بزرگ خود مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ را در پیش خواهد داشت.

چهره ناراحت آرنلود نسبت به افت کلوپ

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *