تصاویر علی دایی در مراسم فیفا 2022

مراسم بهترین های فیفا در 2022، شب گذشته برگزار شد که علی دایی نیز در آن حضور داشت. در ادامه به تصاویر علی دایی در مراسم فیفا 2022 خواهیم پرداخت.

علی دایی، اولین ایرانی بود که تاکنون در این مراسم حاضر می‌شود و شب گذشته، او جایزه بازی جوانمردانه سال را به لوکاشویلی، به علت نجات جان یک نفر در زمین، اهدا کرد.

تصاویر علی دایی در مراسم فیفا 2022

در ادامه می‌توانید تصویری از علی دایی در مراسم دیشب فیفا را ببینید:

تصاویر علی دایی در مراسم فیفا 2022
تصویری از علی دایی در مراسم دیشب فیفا

همچنین علی دایی که برای حضور در مراسم بهترین‌های سال فیفا 2023، به شهر پاریس سفر کرده بود، در کنار بسیاری از ستارگان و البته داوران برتر دنیای فوتبال، در جام اسطوره‌ها به میدان رفت. در این مسابقه ستارگانی چون سامی الجابر، کهیل، علی الحبسی، رودریگس، دل پیرو، یپس، کارلی لوید، میاما، آنتونی فراپار حاضر بودند.

تصاویر علی دایی در مراسم فیفا 2022
عکس های علی دایی در مراسم Fifa

عکس های علی دایی در مراسم Fifa

علی دایی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال اهل ایران است. دایی در رده باشگاهی، علاوه بر بازی در لیگ ایران؛ سابقه حضور در لیگ‌های قطر، آلمان و امارات را نیز داشته است.

دایی با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران شناخته می‌شود. او در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و برنامهٔ تلویزیونی ۹۰ به ترتیب با کسب «۵۹ درصد» و «۷۳ درصد» آراء مخاطبین، به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *