سرمربی جدید تیم ملی مشخص میشود؟ [+جزئیات]

سرمربی جدید تیم ملی. شنیده می شود مسئولان فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته مذاکرات بسیار جدی با قلعه نویی، سانچز و مونتلا داشتند.

طی ماه های گذشته و پس از جدایی قطعی کارلوس کی روش، گزینه های زیادی برای هدایت و سر مربیگری تیم ملی فوتبال ایران مطرح شدند.

سرمربی جدید تیم ملی از کجا می آید؟

حسین فرکی، امیر قلعه نویی، جواد نکونام، حمید مطهری، مهدی تارتار، ساکت الهامی، فرهاد مجیدی گزینه های ایرانی برای هدایت تیم ملی بودند.

و فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر، وینچنزو مونتلا مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران، استراماچونی سرمربی پرحاشیه ابی های پایتخت و مورایس سرمربی کنونی سپاهان گزینه های خارجی برای سرمربی گری تیم ملی بودند.

گزینه های ایرانی در اقدامی عجیب و جالب یکی پس از دیگری از قبول هدایت تیم ملی انصراف دادند اما جالب اینکه مسئولان فدراسیون بار دیگر سراغ برخی از این گزینه ها رفتند.

پس از بررسی ها از مسئولان فدراسیون فوتبال، مشخص شد آنها در حال حاضر از بین گزینه های داخلی فقط امیر قلعه نویی را مدنظر دارند و او تنها گزینه ایرانی هدایت تیم ملی به حساب می آید که اتفاقا از شانس بیشتری هم نسبت به مربیان خارجی برخوردار است.

گزینه هدایت تیم ملی

در بین گزینه های خارجی نیز به ترتیب فیلکس سانچز، مونتلا و برانکو مدنظر فدراسیون فوتبال هستند.

امیر قلعه نویی و صندلی هدایت تیم ملی

شنیده می شود مسئولان فدراسیون طی روزهای گذشته مذاکرات بسیار جدی و موفقی با قلعه نویی، سانچز و مونتلا داشتند که به نظر می رسد توافق بیشتری با قلعه نویی حاصل شده است.

البته مسئولان فدراسیون علاقه زیادی به مذاکره و جذب مورایس سرمربی تیم سپاهان داشتند که مسئولان این باشگاه به صورت رسمی مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند.

مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند که سرمربی جدید تیم ملی تا 28 اسفند ماه سال جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما گفته می شود ممکن است این اتفاق زودتر و بعد از دیدار امروز استقلال و گل گهر رخ دهد. قلعه نویی در حال حاضر هدایت تیم فوتبال گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *