صحبت های روزبه چشمی در مورد بازی با گل گهر [+جزئیات]

روزبه چشمی یکی از بازیکنان مطرح فیتبال ایران می‌باشد که اخیراً صحبت های روزبه چشمی در مورد بازی با گل گهر در طی یک مصاحبه جنجال به پا کرد.

روزبه چشمی، پس از بازی جنجالی استقلال با گل گهر گفت:

ما زودتر از این باید در بازی کار را تمام می‌کردیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی مهم سه امتیاز بود و خدا را شکر لحظات آخر گل زدیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که تا دقیقه آخر تشویق‌مان کردند و یک خدا قوت به بچه‌ها و کادر فنی که هرچه داشتند گذاشتند و مستحق سه امتیاز بودیم.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان

صحبت های روزبه چشمی در مورد بازی با گل گهر

او ادامه داد:

من صحنه پنالتی را در بازی ندیدم و در رختکن دیدم چون قبلش پای من را زده بود و بلند شدم دیدم داور پنالتی گرفت‌. ما قبل از اینکه گل بخوریم باید در ده دقیقه، یک ربع اول کار را تمام می‌کردیم ولی موقعیت‌های‌مان را گل نکردیم و شرایط برای‌مان سخت شد ولی خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

صحبت های روزبه چشمی در مورد بازی با گل گهر
صحبت های جنجالی روزبه چشمی در مورد بازی با تیم گل گهر

صحبت های جنجالی روزبه چشمی در مورد بازی با تیم گل گهر

او در ادامه افزود:

اگر آقای میثاقی ناراحت نمی‌شود؛ من اگر طولانی حرف می‌زنم برای این است که با دلیل حرف بزنم و حرف و حدیثی نباشد. از او معذرت خواهی می‌کنم اگر حرفم طولانی شد. راجع به صحنه هفته پیش من هنوز روی صحنه پنالتی روی مهدی قایدی صحبت دارم. کارشناسان اکثرا گفتند شبیه‌سازی مهدی قایدی بوده؛ فکر می‌کنم که هیچ دفاعی از عمد نمی‌رود فوروارد را بزند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *