واکنش جالب کریم بنزما به انتقال کانته به الاتحاد عربستان

واکنش کریم بنزما به انتقال کانته ؛ کریم بنزمای فرانسوی پس از پیوستن هم وطن خود به باشگاه الاتحاد به عنوان دومین بمب نقل و انتقالاتی عربستان واکنشی نشان داد.

کریم بنزما پس از پیوستن هم وطن خود به عنوان دومین بمب نقل و انتقالاتی الاتحاد عربستان دست به ستایش این بازیکن فرانسوی زد. در ادامه مطلب با خبر پیوستن کانته به الاتحاد عربستان همراه ما بمانید.

واکنش کریم بنزما به انتقال کانته

  • الاتحاد عربستان کانته

کانته پس از 7 سال استمفورد بریج را ترک کرد و با قراردادی 4 ساله به الاتحاد، قهرمان لیگ عربستان پیوست. کانته و بنزما در تیم ملی فرانسه باهم هم‌بازی بوده اند و بار دیگر در جده عربستان به هم ملحق خواهند شد و برنده توپ طلا با “بهترین هافبک باکس تو باکس دنیا” نامیدن کانته درباره انتقال او به الاتحاد گفت:”

درود انگولو. همان‌طور که گفتم، تو بهترین بازیکن باکس به باکس جهان (هافبک میانی همه‌جانبه و سخت‌کوش که هم در دفاع و هم حمله مهارت داشته باشد) هستی. خوشحال خواهم شد که دوباره در کنار تو در زمین باشم. این (الاتحاد) بهترین تیم عربستان سعودی است. تو را در جده می‌بینم.»

کریم بنزما انتقال کانته به الاتحاد

واکنش کریم بنزما به انتقال کانته

قرارداد کانته با چلسی در 30 ژوئن به پایان می‌رسد. در فصلی که گذشت، کانته به دلیل مصدومیت تنها 7 بازی در لیگ برتر انجام داد. کانته آخرین بازیکن چلسی که در این تابستان به عربستان سعودی می‌رود نخواهد بود، حکیم زیاش در حال تکمیل انتقال خود است در حالی که کولیبالی و مندی می‌توانند نفرات بعدی باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *