آخرین وضعیت از نقل انتقالات استقلال ؛ توافق دو ستاره جدید با استقلال!

نقل و انتقالات استقلال ؛ دو ستاره فوتبال ایران مهرداد محمدی و رضا اسدی با تیم فوتبال استقلال به توافق نهایی رسیدند و به زودی قرارداد را امضاء خواهند کرد.

با رسمی شدن حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌های پایتخت، مدیران این باشگاه بلافاصله مذاکرات خود با گزینه‌های مدنظر سرمربی جدید استقلال را آغاز کردند تا ترکیبی مطابق با اندیشه‌های تاکتیکی نکونام را در اختیار این سرمربی قرار دهند. در ادامه مطلب با خبر نقل و انتقالات باشگاه استقلال همراه ما بمانید.

نقل و انتقالات استقلال

  • اخبار انتقالات استقلال

به گزارش منابع خبری:

لژیونرفوتبال ایران که در باشگاه السیلیه قطر توپ می‌زد با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیده و به زودی در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

محمدی که توانایی بازی در جناحین به خصوص سمت چپ را دارد یکی از مهره‌هایی بود که نکونام تاکید ویژه‌ای به جذب او داشت و حالا با توافقی که با باشگاه استقلال داشته حضورش در این باشگاه درحال نهایی شدن است.

نقل و انتقالات استقلال

مهرداد محمدی در استقلال

طبق اطلاعات خبرنگار ورزش سه، مهرداد محمدی ، ستاره ایرانی شاغل در فوتبال قطر که فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ ستارگان داشت و توانست در مجموع 25 بازی برای السیلیه در همه رقابت‌ها، دوازده گل و یک پاس گل به ثبت برساند، مذاکرات خوبی با باشگاه استقلال داشته و در صورت رخ ندادن اتفاقی ویژه، این وینگر چپ‌پا به عنوان اولین خرید نکونام در استقلال شناخته خواهد شد. محمدی فصل پیش ۲۰ بار در ترکیب تیم السیلیه به میدان رفت و  ۱۸۴۵ دقیقه برای این تیم بازی کرد. در آمار به ثبت رسیده از او ۱۲ با گلزنی نیز دیده می‌شود که بسیار جالب توجه است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *