فوری: دومینیک سوبوسلای به لیورپول پیوست!

دومینیک سوبوسلای لیورپول ؛ تیم لیورپول در یک قدمی خرید ستاره 70 میلیون یورویی لایپزیش، هافبک 22 ساله تیم ملی مجارستان است.

روز گذشته لیورپول بند آزادسازی ۷۰ میلیون یورویی قرارداد دومینیک سوبوسلای با لایپزیش را فعال کرد و این بازیکن امروز در تست‌های پزشکی قرمزها شرکت خواهد کرد. در ادامه مطلب با خبر پیوستن دومینیک سوبوسلای به لیورپول همراه ما بمانید.

دومینیک سوبوسلای لیورپول

  • لیورپول دومینیک سوبوسلای

به گزارش منابع خبری:

دومینیک سوبوسلای، بازیکن لایپزیش، اجازه گرفت تا پیش از انتقالش به لیورپول برای انجام آزمایشات پزشکی به انگلیس برود.

انتقال دومینیک سوبوسلای از لایپزیش به لیورپول قطعی است. باشگاه انگلیسی بند فسخ 70 میلیون یورویی سوبوسلای را فعال کرده و توافق شخصی نیز حاصل شده است. سوبوسلای که در 91 بازی برای لایپزیش آمار 20 گل و 22 پاس گل را به ثبت رساند، به زودی در تست های پزشکی قرمزها حاضر می شود.

دومینیک سوبوسلای لیورپول

دومینیک سوبوسلای در لیورپول

گفتنی است که سوبوسلای ۳۱ بازی برای لایپزیش در فصل گذشته که ۳ بازی به عنوان ذخیره به میدان رفت، موفق به ثبت ۶ گل و ۸ پاس گل شده است. یکی از مشکلات واضح لیورپول، خط هافبک این تیم به شمار می رفت. تیاگو آلکانتارا مدت زیادی از میادین به دور بود و جردن هندرسون و فابینیو عملکرد خوبی در وسط زمین نداشتند. همچنین هاروی الیوت نیز نتوانست توقعات را برآورده کند و حالا کلوپ می دانست که در تابستان باید به دنبال چند هافبک باکیفیت بگردد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *