آرنولد شوارتزنگر: Terminator کامرون آینده را پیش‌ بینی کرده است

آرنولد شوارتزنگر بازیگر آمریکایی است که به تازگی نظر آرنولد شوارتزنگر درباره Terminator در مصاحبه‌ای که چهارشنبه گذشته با او انجام شد، منتشر شده است.

تحسین آرنولد شوارتزنگر درباره جیمز کامرون در رابطه با ارتباط آینده با فیلم Terminator توجهات بسیاری را به خود جلب کرده که در آن شوارتزنگر، درباره پیش بینی جیمز کامرون در فیلم ترمیناتور می‌گوید.

نظر آرنولد شوارتزنگر درباره Terminator

آرنولد شوارتزنگر می‌گوید با توجه به وضعیت فعلی هوش مصنوعی، «نابودگر» دیگر یک فانتزی نیست. این بازیگر که در یک رویداد مطبوعاتی در لس آنجلس (از طریق People) صحبت می‌کرد، گفت که اکشن کلاسیک جیمز کامرون در سال 1984 اکنون به واقعیت تبدیل شده است. داستان فیلم در دنیایی می‌گذرد که در آن یک شبکه دفاعی با هوش مصنوعی به نام Skynet به خودآگاهی رسیده و بشریت را تسخیر کرده است.

شوارتزنگر در مورد هوش مصنوعی گفت:

امروزه همه می‌ترسند که این مسئله به کجا می‌رود و در فیلم ترمیناتور، ما در مورد خودآگاهی ماشین‌ها صحبت می‌کنیم که آن‌ها زمام امور را به دست می‌گیرند. اکنون در طی چندین دهه، این موضوع به واقعیت تبدیل شده است. بنابراین دیگر فانتزی یا آینده‌نگری نیست. بنابراین این نوشته خارق‌العاده جیم کامرون است.

شوارتزنگر افزود:

او یک نویسنده خارق‌العاده و کارگردانی باورنکردنی است، این یکی از آن چیزهایی است که آرزو می‌کنم بابتش بتوانم اعتبار این فیلم را داشته باشم. من فقط می توانم به شخصیتی که بازی کردم و نحوه ایفای آن احترام بگذارم. اما منظورم این است که او این شخصیت را خلق کرده؛ او آن را خیلی خوب نوشته است، فیلم را خیلی خوب نوشته است، و به همین دلیل است که می‌دانید، کارگردان شماره یک جهان به حساب می‌آید.

نظر آرنولد شوارتزنگر درباره Terminator
ارتباط آینده با فیلم Terminator

ارتباط آینده با فیلم Terminator

نظر آرنولد شوارتزنگر درباره Terminator
ارتباط آینده با فیلم Terminator

هوش مصنوعی اکنون در هالیوود رواج یافته است، چه پل مک کارتنی از هوش مصنوعی برای پاک کردن آوازهای آرشیو شده جان لنون در آهنگ آینده بیتلز یا مارول با استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به انیماتورهایش برای ساخت تیتراژ آغازین سریال Disney+Secret Invasion استفاده کند.

کریستوفر نولان اخیراً به مجله Wired گفت:

رشد هوش مصنوعی از نظر سیستم‌های تسلیحاتی و مشکلاتی که قرار است ایجاد کند، برای سال‌های زیادی آشکار بوده است. تعداد کمی از روزنامه نگاران زحمت نوشتن در مورد آن را به خود دادند. اکنون که یک ربات چت وجود دارد که می تواند برای یک روزنامه محلی مقاله بنویسد، این موضوع را تبدیل به یک بحران ناگهانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *