گوشی جدید سامسونگ گلکسی S23 FE به زودی معرفی می‌شود! +[مشخصات]

گلکسی s23 fe سامسونگ ؛ سامسونگ موفق شده است که تائیدیه 3C را دریافت کند و این نشان دهنده این است که به زودی شاهد معرفی گوشی جدید سامسونگ هستیم.

بر اساس شایعات گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ طی 3 ماهه سوم سال 2023 در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این محصول پیش از معرفی گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ رونمایی شود. در ادامه مطلب با خبر گوشی گلکسی S23 FE همراه ما بمانید.

گلکسی s23 fe سامسونگ

  • سامسونگ گلکسی S23 FE

به گزارش منابع خبری:

گلکسی S23 FE تأییدیه 3C را دریافت کرده است که از پشتیبانی آن از فناوری شارژ 25 واتی خبر می‌دهد.

سامسونگ توانسته است تائیدیه 3C را برای گوشی گلکسی S23 FE دریافت کند و این موضوع نشان می دهد این گوشی یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک تر شده است. سامسونگ هنوز در رابطه با گوشی گلکسی S23 FE خود هیچ توضیحی ارائه نداده است؛ اما به لطف رندرهای فاش شده توسط یک افشاگر با شناسه OnLeaks اکنون طراحی احتمالی این گوشی هوشمند آشکار شده است.

گلکسی s23 fe سامسونگ

مشخصات گوشی گلکسی S23 FE

طبق خبرها گوشی گلکسی S23 FE دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در نسخه های مختلف آن نیز از رم های ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ استفاده میشود. باتری آن نیز یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند. احتمالا این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی مجهز خواهد بود.

دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت راست بدنه گلکسی S23 FE قرار دارند. پورت USB-C به‌همراه میکروفون و شبکه اسپیکر روی لبه پایینی گوشی تعبیه خواهند شد. سامسونگ گلکسی S23 FE از ظاهری مشابه با گلکسی A54 برخوردار خواهد بود. همچنین ابعاد این دستگاه با مدل میان‌رده سامسونگ تقریبا یکسان بوده و معادل 158×76.3×8.2 میلی‌متر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *