مدت قرارداد شهاب زاهدی با پرسپولیس معلوم شد

قرارداد شهاب زاهدی با پرسپولیس ؛ شهاب زاهدی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پوشکاش مجارستان به تازگی به جمع سرخپوشان پیوسته است.

شهاب زاهدی مهاجم فصل گذشته پوشکاش مجارستان با عقد قراردادی یک ساله به ارزش ۱۲ میلیارد تومان به علاوه ۳ میلیارد تومان آپشن به پرسپولیس پیوست. در ادامه مطلب با خبر شهاب زاهدی در پرسپولیس همراه ما بمانید.

قرارداد شهاب زاهدی با پرسپولیس

  • قرارداد شهاب زاهدی پرسپولیس

به گزارش منابع خبری:

پرسپولیس امروز به طور رسمی از اولین خرید فصل جدیدش رونمایی کرد و شهاب زاهدی را از تیم پوشکاش مجارستان به خدمت گرفت.

شهاب که پیش‌تر هم سابقه حضور در پرسپولیس را داشته سال گذشته در آستانه بازگشت بود که حضور در این باشگاه به تعویق افتاد. شهاب زاهدی که پیش از این سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود داشت، بعد از جدایی از این باشگاه به اروپا رفت و حالا دوباره به پرسپولیس بازگشته است. او فصل گذشته برای باشگاه پوشکاش آکادمیا بازی می‌کرد.

قرارداد شهاب زاهدی با پرسپولیس

 

پیوستن شهاب زاهدی به پرسپولیس

شهاب زاهدی هم تحت قرارداد با باشگاه اوکراینی زوریا لوهانسک است و مجوز یک ساله برای عقد قرارداد با پرسپولیس یا هر باشگاه دیگر داشت. عقد قرارداد برای مدت طولانی‌تر هم فاقد اعتبار و هم تخلف به حساب می‌آمد. او پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره در این فصل با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و پیراهن این باشگاه را به تن کرد. زاهدی در اولین واکنش به عقد قرارداد با پرسپولیس در پستی اینستاگرامی نوشت:

یه چیزایی هیچ وقت تغییر نمی‌کند؛ مثل حس من به تو.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *