مرگ jo lindner بدنساز معروف یوتوب! +[بیوگرافی و علت فوت]

مرگ jo lindner ؛ jo lindner یک یوتیوبر بدنساز معروف بود که خبر مرگش طرفدارانش را شوکه کرد. jo lindner  نزدیک به ۹ میلیون دنبال کننده در فضای مجازی داشت.

درگذشت جو لیندنر بدنساز معروف به جو استیکس یا جوستتیک بدنساز آلمانی در سن ۳۰ سالگی به صورت ناگهانی فوت کرد. . نامزد این یوتیوبر بدنساز که نیچا نام دارد، توضیح داد که جو در آغوش او جان داده است. در ادامه مطلب با خبر درگذشت jo lindne بدنساز همراه ما بمانید.

مرگ jo lindner

  • جو لیندنر درگذشت

به گزارش منابع خبری:

جو لیندنر (Jo Lindner) که در فضای مجازی با نام Joesthetics شناخته می شود، از یوتیوبرهای معروف عرصه بدنسازی بود که خبر مرگ ناگهانی اش، طرفداران وی را شوکه کرد.

پس از اعلام خبر درگذشت جو لیندنر، بسیاری از کاربران در موتورهای جستجو به دنبال علت مرگ جوستتیک گشتند چرا که همه می‌دانستند او تا چه حد مراقب سلامتی خود بود. با توجه به آنچه در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده، گفته می‌ شود علت مرگ جو لیندر ، بدنساز، آنوریسم بوده است!

مرگ jo lindner

مرگ جو لیندنر بدنساز

Jo Lindner بدنساز آلمانی و همچنین مدل تناسب اندام و تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی بود که به خاطر نکات، ترفندها و روال های مربوط به تناسب اندام محبوب شده بود. او قبل از ورود به دنیای بدنسازی، در یک باشگاه به عنوان مربی مشغول به کار بود. او صاحب Alien Gains، یک اپلیکیشن آموزشی شخصی بود. نیچا در ادامه عکس‌هایی از لحظات با هم بودنشان به اشتراک گذاشت و در نهایت گردن بندی با نام خودش را که جو، چند روز قبل از مرگش به او هدیه داده بود را نشان داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *