ببینید: ویدئوی مراسم معارفه مسی در میامی

پس از اینکه لیونل مسی به شهر میامی رفت تا در تیم جدید خودش معرفی شود، روز گذشته، ویدئوی مراسم معارفه مسی در میامی به انتشار رسید.

شب گذشته، باشگاه اینتر میامی، که در ایالت فلوریدا واقع شده است، در استادیوم خود، از ستاره آرژانتینی که به تازگی آن را در اختیار گرفته است، یعنی لیونل مسی، در ورزشگاه DRV PNK رونمایی کرد.

ویدئوی مراسم معارفه مسی در میامی

معرفی مسی در اینتر میامی

در مراسمی که بیست هزار بلیط ورزشگاه آن به فروش رسیده بود، روز گذشته، در میامی، در ایالت فلوریدا، در حضور تعداد بی شماری هوادار، دیوید بکهام و مالکان دیگر این باشگاه، لیونل مسی معرفی شد و در این فصل از رقابت‌های لیگ آمریکا، شماره 10 این تیم را خواهد پوشید. در این مراسم، پیراهن شماره ۱۰ تیم به برنده هفت توپ طلای فوتبال اروپا اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

اپل تی‌وی+ مستند لیونل مسی را خواهد ساخت !

مقایسه ثروت ورزشکار زن نسبت به مسی و رونالدو

همچنین همسر لیونل مسی که انتظار چنین استقبالی را در این ورزشگاه برای همسرش نداشت، در پستی در اینستاگرام پس از گذاشتن عکس‌هایی از این مراسم نوشت:

شروعی جدید. چقدر این عشق که تو را با آن پذیرفتند زیبا بود. لئو مسی! همیشه در کنارت هستم.

ویدئوی مراسم معارفه مسی در میامی
معرفی مسی در اینتر میامی, استقبال بی نظیر مسی در میامی, معارفه لیونل مسی در شهر میامی

استقبال بی نظیر مسی در میامی

در ادامه می‌توانید ویدئویی از معارفه لیونل مسی در شهر میامی را ببینید:

لیونل مسی پس از اینکه در جام جهانی 2022 قطر توانست همراه با تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان شود و بلاخره این طلسم را شکست، با ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاریسن ژرمن به توافق نرسید و پس از اینکه با این تیم تمدید نکرد، با قراردادی عجیب و نجومی، راهی اینتر میامی شد.

او همچنین در این مراسم، در سخنانی کوتاه و به زبان اسپانیایی، از هواداران این باشگاه تشکر کرد و گفت:

همان انگیزه همیشگی را دارم.

معرفی مسی در اینتر میامی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *