زنگ خطر رئیس سازمان سیما برای هوش مصنوعی

روز گذشته، در مصاحبه‌ای جنجالی، اعلام شد که زنگ خطر رئیس سازمان سیما برای هوش مصنوعی به صدا درآمده و این هوش مصنوعی می‌تواند خطرناک باشد.

به تازگی، رئیس سازمان سینمایی در جدیدترین گفت و گویی که داشته، درباره ماجراهای هوش مصنوعی و تکنولوزی‌های که در راه است هشدارهای جدی داد و اعلام کرد که چنین اتفاقاتی، امان پیشامدهای بزرگی است.

زنگ خطر رئیس سازمان سیما برای هوش مصنوعی

هشدار درباره هوش مصنوعی

او درباره هوش مصنوعی و تکنولوژی گفت:

چنین پیشامدی که در راه است و راه را پیش گرفته، تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود و ما باید از هنرمندان و اساتید این حوزه مراقبت کنیم تا زیر نظر این تکنولوژی‌ها نروند. آنها باید به مرور زمان با چنین تغییر و تحولاتی آماده شود و با فنون جدید محصولات خودشان را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

استفاده صدا و سیما از هوش مصنوعی در تولید سریال

هوش مصنوعی و به خاک و خون کشیدن حسن شماعی زاده

در روز بیست و پنجم تیر ماه، در طی رویدادی جنجالی، به منظور رونق و پیشرفت اقتصادی در سینما و حمایت از کسب و کارهای نوین و جدید که در حوزه‌های مختلف تکنولوژی پیش می‌رفت، توافق‌ نامه‌ای مشترک بین شرکت پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این امضا شد.

زنگ خطر رئیس سازمان سیما برای هوش مصنوعی
هشدار درباره هوش مصنوعی, هشدار هوش مصنوعی و سازمان سیما, زنگ خطر سازمان سیما برای استفاده هوش مصنوعی

هشدار هوش مصنوعی و سازمان سیما

زنگ خطر رئیس سازمان سیما برای هوش مصنوعی
هشدار درباره هوش مصنوعی

به منظور اینکه پس از این اتفاقات، همه‌ی مشاغل در سینما می‌توانند تحت تأثیر قرار بگیرند، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی در این نشست، هشدارهای فراوانی را برای اهالی هنر در نظر گرفت.

زنگ خطر سازمان سیما برای استفاده هوش مصنوعی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *