اپل تی‌وی+ مستند لیونل مسی را خواهد ساخت !

اپل تی‌وی+ مستند لیونل مسی را خواهد ساخت. ساخت سریال مستند لیونل مسی که به تازگی از اپل چراغ سبز گرفته است دربرگیرنده تصاویری دیده نشده است.

مستند لیونل مسی با همکاری اسماگلر اینترتینمنت و تهیه‌کنندگی تیم پاستوره، پاتریک میلینگ اسمیت، برایان کارمودی و مت رنر تولید خواهد شد. مستند اپل ، فراز و نشیب زندگی حرفه‌ای لیونل مسی را از زبان خودش به تصویر می‌کشد. همچنین دارای تصاویر دیده نشده ایست که در پاریس، قطر و آرژانتین فیلمبرداری شده است.

اپل تی‌وی+ مستند لیونل مسی را خواهد ساخت !

ساخت مستند مسی

اپل تی‌وی+ مستند لیونل مسی را خواهد ساخت

مستند اپل، ستاره فوتبال را تا گرفتن هفت توپ طلا در پنج جام جهانی از جمله جام جهانی قطر سال ۲۰۲۲ دنبال می‌کند و همچنین تجربه قهرمانی جهان با تیم ملی آرژانتین را به تصویر می‌کشد.

اپل مستند مسی را می‌سازد

تیم پاستوره یکی از تهییه کنندگان سریال مستند لیونل مسی در کارنامه خود جایزه امی برای مستند انفرادی آزاد (free solo) را دارد.و دیگر تهییه کننده مستند مسی برای اپل، جان هنیون است که در تولید مستند Welcome to Wrexham کاری از رایان رینولدز مشارکت کرده است.

لیونل مسی فوق‌ستاره فوتبال با کارنامه درخشان رکورد بیشترین بازی در جام جهانی را شکسته و در ۱۷۲ بازی ۹۸ گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده است. او برای تیم سابقش بارسلونا در ۵۲۰ بازی ۴۷۴ گل وارد دروازه حریفان کرد.

همچنین طبق گزارش‌ها، سونی میوزیک اینترتینمنتسال گذشته یک سریال انیمیشن برای ستاره فوتبال لیونل مسی خواهد ساخت. این سریال در زمان کودکی مسی سیر می‌کند و کودک و نوجوان مخاطبین این انیمیشن قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *