ببینید : رونمایی سایپا خودرو از برگ برنده خود [+عکس]

به تازگی خبری در مورد رونمایی سایپا خودرو از برگ برنده خود در رسانه ها پخش شد. گویا این خودرو نسبت به مشخصات جز بهترین خودرو های ملی می باشد.

سایپا از همان ابتدا کار به تولید خودروهای اقتصادی معروف بود. چیزی که در بین محصولات سایپا همیشه دیده می‌شود، نبودن یک خودروی خوب و رده بالاست تا نیاز مصرف‌کننده‌ها در قیمت‌های نسبتا بالاتر را برطرف کند. به نظر می‌رسد شاهین اولین خودرویی است که سایپا توانسته با تولید آن، این نیاز را برطرف کند.

رونمایی سایپا خودرو از برگ برنده خود

  • مشخصات خودرو شاهین برگ برنده سایپا

در ادامه می‌توانید مشخصات خودرو شاهین برگ برنده سایپا را ببینید:

رونمایی سایپا خودرو از برگ برنده خود
مشخصات خودرو شاهین برگ برنده سایپا

شاید قوای فنی بزرگ‌ترین نقطه ضعف خودروی شاهین باشد. چراکه پیشرانه استفاده‌شده در آن، همان پیشرانه قدیمی 1.5 لیتری استفاده‌شده در خودروهای تیبا، ساینا و کوییک است. با این تفاوت که در شاهین پیشرانه مجهز به توربو شده‌ است.

این پیشرانه از قدرت چندان مناسبی برخوردار نیست. ضمن اینکه همان قدرت کمی که به واسطه توربو در اختیار راننده قرار می‌گیرد، پس از چند ساعت استفاده و گرم شدن پیشرانه، با افت توان چشم‌گیری مواجه می‌شود، زیرا بازدهی سیستم توربو با بالا رفتن دما کاهش می‌یابد.

مشخصات خودرو شاهین برگ برنده سایپا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *