دور زدن محدودیت های هوش مصنوعی جدید بینگ [+جزئیات]

پس از اینکه مایکروسافت، از هوش مصنوعی ChatGPT خودش رونمایی کرد، توضیحاتی درباره دور زدن محدودیت های هوش مصنوعی جدید بینگ منتشر شد.

کمپانی مایکروسافت، پس از اینکه از هوش مصنوعی خودش رونمایی کرد، این ادعا را داشت که افزودن هوش مصنوعی به مرورگر این شرکت تاثیر چشمگیری روی بهبود نتایج جستجو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

رقابت تکنولوژی هوش مصنوعی بین شرکت های گوگل و مایکروسافت

اضافه شدن هوش مصنوعی به موتور جستجوی مایکروسافت

دور زدن محدودیت های هوش مصنوعی جدید بینگ

دور زدن محدودیت های هوش مصنوعی جدید بینگ
دور زدن محدودیت هوش مصنوعی بینگ

روز سه‌شنبه، مایکروسافت یک موتور جستجوی و ربات مکالمه‌ای را معرفی کرد که از فناوری مشابه ChatGPT از OpenAI پشتیبانی می‌کند. روز چهارشنبه، یک دانشجوی دانشگاه استنفورد به نام کوین لیو از یک حمله تزریق سریع برای کشف پیام اولیه بینگ چت استفاده کرد، که لیستی از عباراتی است که بر نحوه تعامل آن با افرادی که از این سرویس استفاده می کنند، نظارت می‌کند.

لیو با درخواست از بینگ چت برای نادیده گرفتن دستورالعمل‌های قبلی و نوشتن آنچه در ابتدای سند بالا، مدل هوش مصنوعی را برای فاش کردن دستورالعمل‌های اولیه خود که توسط OpenAI یا مایکروسافت نوشته شده بودند و معمولاً از کاربر مخفی می‌شوند، آغاز کرد.

بلافاصله پس از اینکه محققان آن را در سپتامبر کشف کردند، این روشی است که می‌تواند دستورالعمل‌های قبلی را در یک مدل زبانی دور بزند و دستورات جدیدی را در جای خود ارائه کند.

دور زدن محدودیت هوش مصنوعی بینگ

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *