ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده سازی فرآیند تبلیغات

نگاهی اجمالی به آینده تبلیغات داشته باشید زیرا متا ابزارهایی برای بهبود عملکرد کسب و کار و ساده سازی فرآیند تبلیغات با هوش مصنوعی اعلام می‌کند.

در یکی دیگر از اقدامات فناوری بزرگ برای تعریف مجدد تبلیغات دیجیتال با هوش مصنوعی (AI)، متا چندین ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهبود عملکرد تجاری و ساده‌سازی فرآیندهای تبلیغاتی معرفی کرد. برنامه‌های هوش مصنوعی شرکت‌های پیشرو در فناوری و آموزش، از جمله نوآوری‌های اخیر و نگرانی‌های نظارتی در فناوری هوش مصنوعی را بررسی کنید.

ساده سازی فرآیند تبلیغات با هوش مصنوعی

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده سازی فرآیند تبلیغات
ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده سازی فرآیند تبلیغات

در یک چشم انداز فناوری که به سرعت در حال تحول است، برندهای بزرگی مانند آمازون، گوگل و مایکروسافت سرمایه گذاری زیادی روی هوش مصنوعی (AI) می کنند تا مزیت رقابتی خود را حفظ کنند و خدمات خود را ارتقا دهند. این شرکت ها از هوش مصنوعی برای کمک به کدنویسی، بهینه سازی تبلیغات، بهبود بهره وری، امنیت سایبری و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

با داغ شدن رقابت برای تسلط بر هوش مصنوعی، رهبران صنعت با طرح‌های بلندپروازانه‌ای برای یکپارچه‌سازی راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، بحث‌هایی را در مورد تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر مشتریان، مشاغل و جامعه مطرح کرده‌اند.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده سازی فرآیند تبلیغات :

از AI Sandbox تا ویژگی‌های ارتقا یافته در مجموعه Meta Advantage، این نوآوری‌ها نوید بخش تبلیغات آنلاین را به عصر جدیدی می‌دهند. جدیدترین پیشنهادات متا نگاهی اجمالی به آینده بازاریابی با هوش مصنوعی مولد دارد.

متا پلتفرمز

متا پلتفرمز (به انگلیسی: Meta Platforms) با نام تجاری متا شرکت خوشه‌ای تکنولوژی آمریکایی مستقر در منلو پارک، کالیفرنیا است. متا در سال ۲۰۰۴ توسط مارک زاکربرگ، ادواردو ساورین، داستین موسکوویتز و کریس هیوز تأسیس شد. این شرکت تا قبل از سال ۲۰۲۱ با نام شرکت فیس‌بوک (به انگلیسی: Facebook, Inc.) فعالیت می‌کرد.

در مجموع ۲/۸ میلیارد نفر در جهان کاربر چهار برنامه پرطرفدار متعلق به شرکت متا یعنی اینستاگرام، واتس‌اپ، فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر هستند. متا پلتفرمز، محصولات و خدمات دیگری از جمله فیس‌بوک، فیس‌بوک مسنجر، فیس‌بوک واچ و پورتال فیس‌بوک را در اختیار دارد. همچنین اوکلوس، گیفی و میپلاری را خریداری کرده و ۹۹٫۹ درصد از سهام جیو پلتفرمز را نیز در اختیار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *