بغض زیبنب موسوی بابت اعمال محدودیت در فعالیت هایش [+ویدیو]

ویدیوی ناراحتی زینب موسوی به خاطر عدم فعالیتش جنجالی شد. در ادامه جهت تماشای ویدیوی بغض زیبنب موسوی بابت اعمال محدودیت همراه ما باشید.

امپراطور کوزکو بخاطر ویدیوهایش بغض کرد. این روزها کمدین معروف ویدیویی از خودش انتشار داده که در آن غمگین بودن زینب موسوی از محدودیت هایش را نشان می‌دهد. فیلم بغض خانم کمدین بسیار ناراحت کننده است. شما را به دیدن ویدیویی از بغض زیبنب موسوی بابت اعمال محدودیت دعوت می‌کنیم.

تصویر ناصر ملک مطیعی در بیمارستان قبل از مرگش ؛ بازیگر قبل انقلاب [+ویدیو]

بغض زیبنب موسوی بابت اعمال محدودیت در فعالیت هایش

محدودیت برای زینب موسوی و بغض او در واکنش به این موضوع

بغض زیبنب موسوی بابت اعمال محدودیت

این روزها محدودیت‌هایی برای زینب موسوی جهت پخش ویدیوهایش بوجود آمده که او از این موضوع بسیار ناراحت است. ظاهرا به او گفتند ابتدا باید ویدیوهایت را برای ما بفرستی و زمانی که ما تایید کردیم آن را انتشار دهید در غیر این صورت اجازه انتشار آن‌ها را نداری.

زینب موسوی معروف به امپراطور کوزکو هم در واکنش به این محدودیت‌ها ویدیویی از خودش ذر پیج اسنتاگرامش منتشر کرد که در آن بسیار ناراحت است و خنده‌های عصبی می‌کند. پیش از این زینب موسوی به دلیل انتقاد شدید به اوضای ایران دستگیر شده بود که چندی بعد آزاد شد.

ببینید: تصویر منصور خواننده در کنار فرزندانش

زیبنب موسوی گفت:

من فقط می‌خواهم در ایران بمانم و کمدین باشم فقط همین.

امپراطور کوزکو و محدودیت هایش

در زیر ویدیویی از ناراحت شدن زینب موسوی را می‌بینید:

زینب موسوی معروف به « امپراتور کوزکو » 12 اسفند 68 در شهر قم به دنیا آمده است ، وی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی می باشد و اکنون به عنوان یک کمدین در فضای مجازی فعالیت میکند.

زینب موسوی با دیدن یک انیمیشن از والت دیزنی که زندگی امپراتور کوزکو را نمایش میداد ، تحت تاثیر قرار میگیرد و سال ها بعد برای خلق یک شخصیت کمدی از این اسم استفاده میکند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *