واکنش زیبا کرمعلی به ویدیویی وایرال شده ؛ سگ را روی زمین می کشند [+ویدیو]

ناراحتی زیبا کرمعلی از ویدیویی در اینستاگرام جنجالی شد. برای تماشای ویدیوی جذاب واکنش زیبا کرمعلی به ویدیویی وایرال شده همراه فیگار بمانید.

زیبا کرمعلی به ویدیوی کشیدن سگ‌ روی زمین واکنش نشان داد. خشم زیبا کرمعلی از مردی که سگ‌ها را روی زمین می‌کشد غوغا به پا کرد. استوری زیبا کرمعلی درباره ویدیو کشیدن سگ واکنش کاربران را به دنبال داشت. در ادامه شما را به تماشای واکنش زیبا کرمعلی به ویدیویی وایرال شده دعوت می‌کنیم.

بغض زیبنب موسوی بابت اعمال محدودیت در فعالیت هایش [+ویدیو]

واکنش زیبا کرمعلی به ویدیویی وایرال شده ؛ سگ ها را روی زمین می کشند

ناراحتی خانم بازیگر از کشیدن سگ روی زمین

واکنش زیبا کرمعلی به ویدیویی وایرال شده

به تازگی ویدیویی از خانم زیبا کرمعلی بازیگر لاتاری در اینستاگرام منشر شده است که مردی در ماشین نیسان ایستاده و سگی را روی زمین می‌کشد. خانم کرمعلی از این اتفاق بسیار ناراحت شده است و استوری در پبج اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

من نتوستم ویدیو رو بازنشر کنم که دل شما هم مثل من به درد بیاد اما خطابم به این بی شرفه که پشت وانته. یعنی تو شب میری خونه بچتو بغل می‌کنی و چای میخوری و خستگی کارو از تنت می‌کنی بیرون و راحت سر کثیفتو روی زمین میذاری؟ این همه کثیف بودن اذیتت نمی‌کنه؟

ویدیویی کشیدن شدن سگ روی زمینه و ناراحتی زیبا کرمعلی

در زیر ویدیویی از کشیدن شدن سگی روی زمین و ناراحتی خانم بازیگر را تماشا می‌کنید:

زیبا کرمعلی بازیگر و کارگردان جوان و با استعداد ایرانی کشورمان متولد 12 آذر 1375 در کرج است. او در یک خانواده کم جمعیت متولد شده و فقط یک برادر به نام نیما دارد. زیبا کرمعلی او در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به همراه مادر بسیار جوان خود حضور پیدا کرد که باعث غافلگیری افراد حاضر شد.

تصویر ناصر ملک مطیعی در بیمارستان قبل از مرگش ؛ بازیگر قبل انقلاب [+ویدیو]

خانم کرمعلی درمورد راز جواینی مادرش اینگونه گفت:

باعث افتخاره که دخترِ توئم زیبای من.حمایتی هم از کودک همسری نمی کنیم. مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه جوون مونده. من و نیما هم بچه های خوبی بودیم پیرش نکردیم…

بیشتر بخوانید:

ببینید: تصویر منصور خواننده در کنار فرزندانش

ویدیو : خجالت کشیدن ابوالفضل پورعرب به خاطر حرف های جناب خان

ببینید: تصویر تازه منتشر شده از جواد رضویان به همراه خانواده اش


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *