استریم بازی در ایکس ؛ ایلان ماسک ایکس را به رقیب توییچ و دیسکورد بدل می‌کند!

ایلان ماسک در یک لایو، شخصاً نسخه چهارم بازی Diablo را استریم کرد. استریم بازی در ایکس توسط ایلان ماسک نشان می‌دهد که این اپلیکیشن می‌تواند به رقیب دیسکورد و توییچ تبدیل شود.

ایلان ماسک از زمان خرید سهام توییتر و تبدیل آن به اپلیکیشن ایکس، همواره در تلاش برای ایجاد یک سوپراپلیکیشن یا به عبارت خودش «اپلیکیشنِ همه چیز» بوده است. او قصد دارد یک پلتفرم بزرگ را ایجاد کند که خدمات زیادی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: حواشی و جزئیات رابطه امبر هرد و ایلان ماسک

استریم بازی در ایکس

استریم بازی در ایکس توسط ایلان ماسک نشان داد که او در راستای تبدیل کردن «X» به یک سوپراپلیکیشن، یک قدم دیگر برداشته است. ایلان ماسک در یک ویدئوی 50 دقیقه‌ای، بازی Diablo 4 را استریم کرد.

استریم بازی در ایکس

این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد؛ با این‌حال به نظر می‌رسد ماسک از پیشرفت‌های توسعه‌دهندگان راضی است. طی تمام مدت استریم، کیفیت پایدار باقی ماند و این برای او یک امر خوشحال‌کننده خواهد بود.

در پایان استریم، ماسک به برخی از سوالات بینندگان پاسخ داد و بیشتر درباره هدف ایکس توضیحاتی ارائه کرد. او گفت:

خیلی خوب است که این عالی کار می‌کند. ما در آینده، استریم را به Xbox و PS5 نیز اضافه خواهیم کرد. من فکر می‌کنم برنامه‌های تخصصی در بسیاری از جهات بهتر از ما خواهند بود؛ اما می‌دانید، من فکر می‌کنم که ما هم می‌توانیم این کار را برای عموم انجام دهیم.

استریم ایلان ماسک در برنامه ایکس 2.8 میلیون بیننده داشت. ایلان ماسک در تلاش است تا به اپلیکیشن «X»، سرویس مالی نیز اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: cointelegraph


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *