حواشی و جزئیات رابطه امبر هرد و ایلان ماسک

به تازگی، خبری تحت عنوان رابطه امبر هرد و ایلان ماسک 18 ماه پس از جدایی به انتشار رسیده که بازتاب فراوانی را در فضای مجازی داشت.

ایلان ماسک، اعلام کرد که آمبر هرد، بازیگر فیلم “آکوامن” پس از جدایی از جانی دپ، با او در رابطه بوده است. در ادامه این نوشتار، به رابطه ایلان ماسک و امبر هرد و توصیف امبر هرد از زبان ایلان ماسک خواهیم پرداخت.

حواشی و جزئیات رابطه امبر هرد و ایلان ماسک

ایلان ماسک، در بیوگرافی جدید خود که توسط والتر ایزاکسون نوشته شده است، اعلام کرد که به مدت 18 ماه، رابطه جنون آمیز و خطرناکی را با آمبر هرد برقرار کرد. ایلان ماسک، میلیاردر 52 ساله آمریکایی، هفت سال پیش، پس از درخواست طلاق امبر هرد از جانی دپ، وارد یک رابطه عاشقانه با او شد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد و توهین لری دیوید از ایلان ماسک

ایلان ماسک تصویری خصوصی از امبر هرد با لباس شخصیت مرسی بازی Overwatch منتشر کرد!

این رابطه کوتاه مدت، به مدت 18 ماه ادامه یافت. از آن زمان تاکنون، این دو نفر بسیار در مورد یکدیگر صحبت کرده‌اند در ظاهر، رابطه دوستانه‌ای داشته‌اند. در کتاب بیوگرافی جدید ایلان ماسک، تصویری متفاوت از دورانی که با امبر هرد بوده، نقش بسته است.

توضیحات کتاب بیوگرافی ایلان ماسک

رابطه امبر هرد و ایلان ماسک

با توجه به بیوگرافی جدید ایلان ماسک، امبر یک بار به کالیفرنیا سفر کرد و به کارخانه تسلا رفت تا در روز تولد ایلان ماسک، او را سورپرایز کند. همچنین، ایلان ماسک به عنوان یک کارآفرین در حوزه فناوری، برای ملاقات با امبر هرد در صحنه فیلمبرداری “آکوامن” به استرالیا سفر کرده بود.

یکی از منابع اخیراً ادعا کرده است که کیمبال ماسک، برادر ایلان ماسک، امبر هرد را به عنوان یک شخص “سمی” و “کابوس” توصیف کرده است. همچنین، او ادعا کرده که ایلان عاشق آدم‌هایی می‌شود که ظاهری زیبا دارند.

ایلان در این رابطه پاسخ داده و گفته که من وقتی عاشق یک نفر بشوم، چیزی نمی‌فهمم. او درباره این رابطه گفت:

من اغلب احمقم. به‌ویژه در عشق. این رابطه برای من، 18 ماه جنون بی‌وقفه بود و به‌طور تکان‌دهنده‌ای دردناک توصیف می‌شود.

رابطه جنجالی امبر هرد و ایلان ماسک

رابطه امبر هرد و ایلان ماسک

با تمام حواشی به وجود آمده، امبر هرد و ایلان ماسک از زمانی که در سال 2017، از همدیگر شدند، همیشه با محبت از همدیگر صحبت می‌کردند. در ماه آگوست 2017، ایلان در پستی در اینستاگرام خود نوشت:

از آنجایی که من و امبر جدا شدیم، اما هنوز هم دوست هستیم و از یکدیگر مراقبت می‌کنیم. رابطه از راه دور همیشه در شرایطی که هر دو طرف تعهدات کاری زیادی دارند، چالش‌برانگیز است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص رابطه امبر هرد و ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *