ابزار هوش مصنوعی به اسپاتیفای اضافه شد

چندی پیش، خبری مبنی بر حضور هوش مصنوعی در اسپاتیفای منتشر شده که نشان می‌دهد کاربران این پلتفرم می‌توانند پلی‌لیست مورد علاقه خود را با دستورات متنی بسازند.

پس از موفقیت قابلیت دی‌جی در جدیدترین استفاده اسپاتیفای از هوش مصنوعی، قابلیت ساخت پلی‌لیست با دستورات متنی نیز در دستور کار این پلتفرم قرار گرفته است. این ویژگی جدید که با نام AI playlists به‌طور آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته امکانات به‌خصوصی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور هوش مصنوعی در اسپاتیفای

پلی‌لیست بهره گرفته از هوش مصنوعی اسپاتیفای در ابتدای راه برای کاربران اندروید و IOS در انگلستان و استرالیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در ماه‌های آینده این ویژگی در سایر کشورهای جهان نیز استفاده خواهد شد.

برای اولین‌بار، سایت تک کرانچ در اکتبر سال 2023 یا همان مهر و آبان 1402 از این اتفاق خبر داده بود. «کریس مسینا» و «الساندرو پالوتزی» اولین افرادی بودند که در آن سال مدارکی از کد منبع اسپاتیفای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی بر اساس دستورات کاربر ارائه دادند.

حضور هوش مصنوعی در اسپاتیفای

با تغییرات ایجاد شده، کاربران می‌توانند پلی‌لیست‌های متنوعی با دستورات متنی بسازند. این دستورات متنی می‌توانند به موضوعاتی از قبیل فعالیت‌ها، شخصیت‌های فیلم، حیوانات، اماکن، رنگ‌ها و یا حتی ایموجی‌ها اشاره داشته باشند. این اتفاق می‌تواند مخاطبان اسپاتیفای را حتی از قبل هم بیشتر کند تا این پلتفرم بیش از پیش مورد توجه هواداران خود قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور هوش مصنوعی در اسپاتیفای چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *