بیش از 30 آهنگ از مایکل جکسون در فیلم Michael بازخوانی شده است

«گراهام کینگ» تهیه‌کننده فیلم Michael فاش کرد که در این پروژه سینمایی، بیش از 30 آهنگ و از « مایکل جکسون » توسط برادرزاده‌اش بازخوانی شده است.

بامداد امروز، در طی رویداد کامیک کان، نگاهی غافلگیرکننده به فیلم زندگینامه مایکل جکسون در پنل لاینزگیت منتشر شد که در آن تهیه‌کننده فیلم شروع به صحبت کردن درباره این اثر سینمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازخوانی 30 آهنگ از مایکل جکسون در فیلم Michael

«گراهام کینگ» تهیه‌کننده فیلم مایکل فاش کرد که این پروژه شامل 30 آهنگ خواهد بود که توسط «جعفر جکسون» بازخوانی می‌شود. او همچنین اعلام کرد که این اتفاق به منظور اجرای عدالت در داستان ستاره موسیقی پاپ جهان خواهد بود. او در این رابطه ادامه داد و گفت:

در پشت پرده بررسی‌های بی‌امان و اتهامات و کانون توجه کور رسانه‌ها، او همچنان یک مرد بود. مردی که زندگی بسیار پیچیده‌ای داشت.

«کینگ» با اشاره به رسوایی‌های متعددی که «جکسون» با آن مواجه شده بود گفت:

فیلم وارد تمامی آن اتهامات خواهد شد.

فیلم Michael

این پنل، با نگاهی به جکسون 5 در حال اجرای موسیقی ABC در تلویزیون شروع و سپس به کنسرت دهه 1990 جکسون در حال اجرای Man in the Mirror خلاصه شد. «جعفر جکسون»، برادرزاده واقعی «مایکل»، در نقش عمویش ظاهر می‌شود و در تریلر شباهت زیادی به این ستاره پاپ دارد و به نظر می‌رسد حضور او در صحنه و رقص را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این نوع فیلم‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *