موتور جستجوی OpenAI به زودی معرفی می‌شود ؛ رقیب سر سخت گوگل

به تازگی خبری منتشر شده که در آن به معرفی رقیب سرسخت گوگل می‌پردازد و این رقیب، کسی نیست جز موتور جستجوی OpenAI که به زودی معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که «OpenAI» در همکاری با «مایکروسافت»، قصد دارد موتور جست‌و‌جوی خود را معرفی و با گوگل رقابت کند. بر اساس گزارش‌ها، این رویداد مهم ممکن است در تاریخ 9 مه 2024 (20 اردیبهشت 1403) برگزار شود. این موتور جست‌و‌جوی جدید می‌تواند از فناوری‌های موجود در «بینگ» مایکروسافت بهره‌مند شده و با استفاده از مدل‌های زبانی بزرگ، تجربه‌ منحصر به‌ فردی را در جست‌و‌جو ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


معرفی موتور جستجوی OpenAI

«سم آلتمن» مدیرعامل OpenAI ، پیش‌تر تمایل خود را برای فراتر رفتن از رقیبان خود در این زمینه اعلام کرده بود. «سم آلتمن» به دنبال ایجاد یک تجربه‌ جست‌و‌جویی جامع‌تر و متفاوت بوده که به کاربران در پیدا کردن و ترکیب اطلاعات به شکلی جامع‌تر کمک کند.

معرفی موتور جستجوی OpenAI  

در حال حاضر، «گوگل» از موقعیت برتری در حوزه‌ جست‌و‌جو برخوردار است؛ اما با این وجود موتور جست‌و‌جوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند یک رویکرد جدید را برای یافتن اطلاعات به کاربران ارائه دهد. حال باید منتشر باشیم و ببینیم موتور جست‌و‌جوی «OpenAI» به چه صورت کار خواهد کرد و آیا می‌تواند از رقیب خود پیشی بگیرد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی معرفی موتور جستجوی OpenAI چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *