تعداد کاربران فعال تردز به 150 میلیون رسید

تردز یک شبکه‌اجتماعی در حال رشد بوده که در حال حاضر دارای 150 میلیون کاربر فعال ماهانه است. این رقم نشان می‌دهد که تعداد کاربران آن همچنان در حال افزایش خواهد بود.

پلتفرم اجتماعی «تردز» که متعلق به «متا» است، در حال حاضر بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که نشان از افزایش 20 میلیون نفری نسبت به ماه فوریه (بهمن و اسفند) دارد. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل «متا»، در گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی اول این شرکت، با اشاره به آمار جدید گفت:

تردز همچنان در مسیری که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم درحال حرکت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعداد کاربران فعال تردز به 150 میلیون رسید

آمار «تردز» نشان می‌دهد این شبکه‌ی اجتماعی با سرعتی ثابت به رشد خود ادامه می‌دهد و البته سرعت رشد آن نسبت به افزایش انفجاری اولیه‌ی تعداد کاربرانش کم‌تر شده است.

«تردز» در هفته‌ی اول انتشار بیش‌از 100 میلیون‌بار دانلود شد؛ اما بعداً کاهش تعامل کاربران را تجربه کرد. این شبکه‌ی اجتماعی طی 6 ماه گذشته به‌طور پیوسته رشد کرده و «زاکربرگ» امیدوار است این سرویس در نهایت به بیش از یک میلیارد کاربر دست پیدا کند.

بر اساس گزارش‌های «انگجت»، «تردز» در برخی معیارها از «ایکس» (توییتر سابق) عملکرد بهتری دارد. تخمین‌های شرکت تجزیه‌و‌تحلیل «Apptopia» نشان می‌دهد تعداد کاربران روزانه‌ی «تردز» در ایالات‌متحده نسبت‌به «ایکس» بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بالا رفتن تعداد کاربران فعال تردز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: readwrite


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *