تسلا احتمالاً تا پایان 2025 فروش ربات انسان‌نما را شروع می‌کند

به گزارش «رویترز»، «ایلان ماسک»، مدیرعامل شرکت تسلا اعلام کرد که ربات‌های انسان‌نمای این شرکت تا پایان سال آینده‌ی میلادی آماده‌ی فروش می‌شوند.

«ماسک» به سرمایه‌گذاران گفته که نسل جدید ربات انسان‌نمای «تسلا»، معروف به «اپتیموس»، تا پایان سال جاری می‌توانند در کارخانه‌ها به کار گرفته شوند. او ادعا کرده که تجارت فروش ربات‌ها می‌تواند به بخش بزرگ‌تری از کسب‌وکار تسلا تبدیل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تسلا احتمالاً تا پایان 2025 فروش ربات انسان‌نما را شروع می‌کند

«ایلان ماسک»، مدیرعامل «تسلا»، به توانایی‌های هوش مصنوعی اشاره کرده و اعتقاد دارد که «تسلا» در بین سازنده‌های ربات‌های انسان‌نما بهترین موقعیت را برای تولید ربات‌های کارآمد دارد. او معتقد است که «تسلا» می‌تواند به عنوان یک شرکت موفق در این زمینه عمل کند.

هرچند، باید توجه داشت که «ماسک» در گذشته برخی از وعده‌های جسورانه خود را عملی نکرده که یکی از آن وعده‌‌ها راه‌اندازی شبکه‌ای از تاکسی‌های رباتیک خودران توسط تسلا تا سال 2020 است.

تسلا

«تسلا» در سال 2022 نسل اول ربات انسان‌نمای «اپتیموس» را معرفی کرد و به تازگی با انتشار ویدیوها، نسل جدید «ربات اپتیموس» را در حال قدم‌زدن و انجام وظایفی مشاهده کرده‌ایم.

به غیر از «تسلا»، شرکت‌های دیگری مانند «هوندا»، «بوستون داینامیکس» و «فیگور» نیز در حال توسعه ربات‌های انسان‌نما هستند. این ربات‌ها به منظور پوشش دادن کمبود نیروی کار و انجام کارهای خطرناک، تکراری و کسل‌کننده در حوزه‌های مختلف مانند لجستیک، انبارداری، خرده‌فروشی و تولید استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش ربات انسان‌نما تسلا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *