اولین مسابقات مانکن‌هایی که توسط هوش مصنوعی ساخته شدند برگزار خواهد شد

یک شرکت بریتانیایی به نام «فن‌وو» قصد دارد اولین مسابقه هوش مصنوعی در زمینه زیبایی جهان را برگزار کند که جوایزی به ارزش 20 هزار دلار دارد.

در بخش اول، شخصیت‌های ساخته‌شده از جهت ظاهری، از جوانب کلاسیک مسابقات زیبایی مانند انعطاف‌پذیری، پاسخ‌های یکتای خود به سؤالات، ارزیابی خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین مسابقات مانکن‌هایی که توسط هوش مصنوعی ساخته شدند برگزار خواهد شد

بخش دوم به روش استفاده از ابزارهای Ai متمرکز است. این بخش شامل مهارت‌های طراح و روش‌های استفاده از هوش مصنوعی، از جمله اجرای جزئیات بصری اطراف دست‌ها و چشم‌ها، خواهد بود.

در بخش سوم و پایانی، تأثیر و نفوذ این شخصیت‌های مجازی و هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی ارزیابی خواهد شد. این بخش بر اساس تعامل با طرفداران، نرخ رشد مخاطبان و استفاده از پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام، امتیازدهی می‌شود.

مسابقه هوش مصنوعی

برای شرکت در مسابقه، شرکت‌کنندگان باید شخصیت‌های ساخته‌شده خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال و به سؤالات موردنظر پاسخ دهند. برنده این مسابقه علاوه بر دریافت 5 هزار دلار جایزه نقدی، فرصت شرکت در برنامه آموزشی «مولد خیال» به ارزش 3 هزار دلار را خواهد داشت.

«ویل مونانیج»، یکی از بنیانگذاران این رقابت‌ها، امیدوار است که این جایزه به عنوان اسکار هوش مصنوعی مولد شناخته شود.او افزود:

اقتصاد هوش مصنوعی مولد در حال حاضر یک فضای بسیار جذاب است که طراحان زیادی وارد آن می‌شوند. با استفاده از پلتفرم ما و رشد رو به افزایش ورود نوآوران به این فضا، آنها پایگاه‌های طرفداران خود را ایجاد کرده و از محتوای تولیدی خود درآمدزایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مسابقه هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *