«نورینو» سامانه‌ جدید آموزش و پرورش برای دانش‌‌آموزان! [+عکس]

سامانه جدید نورینو ؛ مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از راه‌ اندازی سامانه جامع فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی «نورینو» خبر داد.

سامانه جدید نورینو

میکائیل باقری با اشاره به رونمایی از سامانه جامع فعالیت‌ های پرورشی و فرهنگی «نورینو» گفت: این سامانه در ششمین دوره توانمندسازی ۷۶۰ مدیر دارالقرآن‌ های کریم سراسر کشور در اصفهان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

هک شدن وزارت ارشاد ؛ گروه های هکری سایت وزارت ارشاد را هک کردند

سامانه جدید نورینو

  • سایت نورینو
سامانه جدید نورینو
سایت نورینو, آدرس سایت نورینو, سامانه نورینو, نورینو

آدرس سایت نورینو

به گزارش منابع خبری:

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی سامانه جامع فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی «نورینو»، که به گفته میکائیل باقری فضای تازه‌ای را در فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه ایجاد خواهد کرد، خبر داد.

از جمله قابلیت‌‌های کلی سامانه «نورینو» می‌‌توان به تشکیل پرونده تربیتی برای دانش‌ آموزان و فرهنگیان، ایجاد جایگاهی برای شناسایی، معرفی و رتبه‌‌بندی مدارس، دانش‌‌آموزان، مدیران، معاونان، مربیان برتر کشور در حوزه پرورشی و فرهنگی و تهیه بانک اطلاعاتی از مهارت‌‌ها، علایق و توانمندی‌ های تربیتی و فرهنگی دانش‌ آموزان و فرهنگیان کشور اشاره کرد.

در ادامه میتوانید پوستر سایت نورینو را مشاهده کنید:

سامانه جدید نورینو
سایت نورینو, آدرس سایت نورینو, سامانه نورینو, نورینو

سامانه «نورینو» تحت سامانه دانش‌ آموزی «پادا» فعالیت می‌ کند و دانش‌ آموزان برای دریافت رمز عبور پادا می‌ توانند به دفتر مدرسه مراجعه کنند. رؤسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ ها و مناطق و مدیران مراکز دارالقرآن الکریم نیز می‌ توانند با کد ملی و کد پرسنلی خود به نشانی اینترنتی https://parvareshi.medu.ir ۸۵/home/Login مراجعه کنند.


اخبار بیشتر:

سامانه نورینو


5 thoughts on “«نورینو» سامانه‌ جدید آموزش و پرورش برای دانش‌‌آموزان! [+عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *