آشکار شدن حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر ؛ آیا شنکس شرور اصلی وان پیس است؟

حقایق زیادی درباره وان پیس با پایان یافتن آرک وانو آشکار شده است. با فیگار بمانید تا با حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر آشنا شوید.

بحث‌های زیادی در مورد اینکه پایان One Piece (بهترین شخصیت های وان پیس (One Piece)) چگونه خواهد بود وجود دارد، به خصوص اینکه چگونه ممکن است دیدار مجدد لوفی با شنکس مو قرمز رخ دهد. اتفاقات جدیدی که در چپترهای اخیر رخ داد باعث شده است تا بسیاری از طرفداران برای شنکس و نقش او در این داستان هیجان زده شوند.

حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر

آیا شنکس شرور اصلی وان پیس است؟

شما می‌توانید فهرست حقایق پنهان وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر
حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر

اما حضور شنکس تنها اتفاق شوکه کننده در آخرین چپتر وان پیس نبود. ما همچنین شاهد کار‌های انقلابیون مخصوصا سابو و همچنین حضور دریاسالار جدید نیروی دریایی بودیم. این اتفاقات باعث شده است تا ما بتوانیم اطلاعات زیادی درباره داستان و رازهای مخفی وان پیس کشف کنیم. در این نوشتار با همراه باشید تا بیشتر به مطلب بپردازیم.

اهداف واقعی شنکس

حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر
حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر

شنکس و خدمه‌اش در نزدیکی بیرون از وانو نشان داده شدند و در مورد صعود اخیر لوفی به مقام امپراتور بحث کردند. آنها باور داشتند که لوفی به قول بین او و شنکس عمل کرده است. اگرچه شنکس آماده نبود دوباره با لوفی ملاقات کند. در هر صورت، آنها این ایده را داشتند که معیارهای شنکس برای یک “دزد دریایی بزرگ” چه چیزهایی می‌تواند در مورد اینکه که او چگونه فکر می‌کند بگوید.

یکی دیگر از چیزهای مهم که در این چپتر نشان داده شد، فلاش بک به روزی بود که دزدان دریایی مو قرمز میوه شیطانی Gomu-Gomu-No را دزدیدند. به نظر می‌رسد، همانطور که بسیاری حدس زده‌اند، شنکس ماهیت و ارزش واقعی این میوه شیطانی را درک کرده است. اگر شنکس چیزی به این مهمی می‌خواست و برای بدست آوردن آن حاضر بود با دولت جهانی رو به رو شود، این می‌تواند اشاره‌ای دیگر به جاه‌طلبی‌های واقعی او باشد.

رابطه شنکس و لوفی

حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر
حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر, جذاب ترین اسرار در One Piece

این ایده که شنکس حقیقت را در مورد این میوه شیطانی می‌دانست، علاقه شخصی او به لوفی، پسری که آن را خورد را نیز زیر سوال می‌برد. او نه تنها به دلیل حضور یک ساله‌اش در روستای فوشا، بلکه به این دلیل که برخی از خود و کاپیتان قدیمی‌اش گل دی راجر را در لوفی می‌بیند، به او علاقه‌مند شد. از این نظر، پیوند او با لوفی کاملاً واقعی است.

با این حال، درک شنکس بر این که یکی از با ارزش‌ترین میوه‌های شیطانی در جهان توسط لوفی خورده شده است، می‌تواند بیشتر توضیح دهد که چرا او به لوفی باور زیادی دارد. او نه تنها بازوی خود را فدا کرد تا لوفی را نجات دهد، بلکه کلاه حصیری خود را که راجر به او داده بود، به لوفی سپرد.

او احتمالاً فهمیده بود که این پسر هفت ساله از شرق پتانسیل این را دارد که جهان را تغییر دهد و آینده دزدان دریایی باشد. شاید او امیدوار است که از لوفی برای هر چیزی که در ابتدا برای این میوه برنامه ریزی کرده بود استفاده کند. اگرچه هنوز اطلاعات کافی برای این موضوع وجود ندارد و باید منتظر منتشر شدن چپتر‌های دیگه بود.

آیا شنکس دشمن واقعی لوفی است؟

حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر
حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر, اتفاقات بزرگ وان پیس

البته باور این ایده که شانکس جاه طلبی‌های بزرگی دارد کمی سخت به نظر می‌رسد. حتی به عنوان یک امپراتور، او تاکنون رویکردی نسبتاً منفعلانه در مورد دزدی دریایی داشته است. او یک صلح‌طلب خوش‌شانس می‌باشد که فقط وقتی واقعاً جدی می‌شود که او یا نزدیکانش به خشونت تهدید شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ماجراجویی‌های لوفی بر اساس سبک شنکس است. بنابراین می‌توان آن را به عنوان ایده‌ای از اینکه شنکس در خارج از صفحه نمایش نیز شبیه آن است، در نظر گرفت. فقدان آرزوهای ظاهری او بخش بزرگی از این بوده است که چرا تصور اینکه او و لوفی روزی با هم درگیر شوند، سخت است.

با این اوصاف، یادآوری جایگاه لوفی و شنکس در جهان ضروری است. لوفی به عنوان پادشاه مشتاق دزدان دریایی، خود را متعهد به شکست دادن همه امپراتورها، از جمله شنکس کرده است. البته، او ترجیح می‌دهد دیرتر با شنکس مقابله کند تا زودتر. در مورد شنکس، او باید احترامی را که با امپراطور بودن همراه است حفظ کند. او این را در چپتر 1054 با اولویت دادن به جلوگیری از تجاوز بارتولومئو به قلمرو خود به جای دیدن دوباره لوفی ثابت کرد. دست کم، آشکار است که چگونه جاه طلبی‌ها و وظایف این دو کاپیتان به ناچار آنها را مجبور به رویارویی می‌کند.

اعلام جنگ انقلابیون

حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر
حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر, نکات مخفی وان پیس

سرنوشت سابو یکی از جذاب ترین اسرار در One Piece از زمان وقایع Reverie بوده است. در چپتر 956، نبردی بین فرماندهان ارتش انقلابی به رهبری سابو و دریاسالار گرین بول و فوجیتورا به تصویر کشیده شد. در چپتر 1054، سرانجام مشخص شد که ارتش انقلابی پیروز شد و با موفقیت بارتولومی کوما را از چنگ اژدهای آسمانی نجات داد.

با انجام این کار، شهرت سابو بسیار زیاد شد و علاوه بر این، ارتباط او با مرگ پادشاه سابق آلاباستا، کبرا، او را به یک قهرمان برای عموم تبدیل کرد. در همان زمان مشخص شد که ویوی به طور مرموزی از Reverie ناپدید شده است و کاملاً امکان دارد که او تحت حمایت خود اعضای ارتش انقلاب باشد. اما اوضاع کاملاً متلاطم می‌شود و ارتش انقلاب سرانجام به دولت جهانی اعلان جنگ داد. در حالی که وضعیت فعلی ناشناخته است، حداقل به نظر می‌رسد که آنها آسیبی ندیده باشند. کارهای ارتش انقلاب یکی از اتفاقات بزرگ وان پیس بود.

آشکار شدن قدرت دریاسالار جدید

حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر
حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر, رازهای مخفی وان پیس

همانطور که انتظار می رفت، چپتر 1054 وان پیس به طرفداران نگاهی اجمالی به توانایی آدمیرال گرین بول داد. در حالی که بسیاری از طرفداران بیشتر انتظار داشتند این دریاسالار یک کاربر میوه شیطانی از نوع Paramecia باشد، قدرت او از نوع Logia با توانایی Forest-Forest-Fruit بود. با قدرت‌هایش، او با رد اسکاباردها شروع به مبارزه کرد و کمی بیشتر در مورد شخصیت نسبتاً پیچیده‌اش فاش کرد. عدالت گرین بول در امتداد خطوط خود اژدهای آسمانی آشکار شد که دست کم تعجب آور است.

علاوه بر این، میوه شیطانی او یکی از قوی ترین‌ها در این مجموعه است تا جایی که به او کنترل مطلق بر جنگل‌ها و پوشش گیاهی می‌دهد. با دور ماندن گرین بول، مهمانی در وانو ادامه دارد و احتمالاً در چند چپتر بعدی نیز همینطور خواهد بود. متأسفانه، درباره یکی از یزرگ ترین نکات مخفی وان پیس ، طرفداران چیزی در مورد پلوتون که در چپتر 1053 مورد تمسخر قرار گرفت، نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حقایق پنهان وان پیس در جلدهای اخیر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *