استایل جنجالی آنجلینا جولی + [عکس با بیژامه یا +18 بازی]

استایل جنجالی آنجلینا جولی با پیژامه جنجال به پا کرد. تصویری از آنجلینا جولی با یک پیژامه به همراه پسرش منتشر شد که غوغا به پا کرد.

پوشیدن لباسی مانند پیژامه باعث شد که کاربران فضای مجازی حسابی استایل بازیگر هالیوودی را سوژه خود قرار دهند. در ادامه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

استایل جنجالی آنجلینا جولی

استایل جنجالی آنجلینا جولی
استایل جنجالی آنجلینا جولی

پیژامه آنجلینا جولی سوژه رسانه ها شد. صبح امروز عکسی از وی در رسانه ها وایرال شده که باعث ایجاد غوغا در فضای مجازی شده است.

قوانین عجیب آنجلینا جولی برای تربیت فرزندانش

آنجلینا جولی دلش می خواهد همه ی آزادی ای که برایش در جایگاه یک چهره ی مشهور امکان پذیر است، را به ۶ فرزندش ببخشد.

تحقیقات موفقیت آمیز بودن این شیوه را به اثبات رسانده: اگر اجازه دهید فرزندتان خودش دنیا را کشف کند، این کار به بهبود سلامت روان اعضای خانواده، برقراری پیوند میان آن ها و برآورده شدن نیازهای عاطفی شان کمک می کند.


بیشتر بخوانید:


استایل خفن آنجلینا جولی

آنجلینا جولی از قرار معلوم به یک برنامه تحصیلی بین المللی به نام Lycée Française علاقمند بود. در این شیوه دانش آموز در خانه آموزش می بیند و می تواند دروس مختلف را بر اساس علائق خود انتخاب کند و هر زمان که مایل باشد.

بعد از جدایی آنجلینا جولی و برد پیت از یکدیگر در سال ۲۰۱۶، آن ها به شیوه ی آموزش سنتی برای فرزندان خود روی آوردند.

درمورد شغل آینده ی آن ها هم هیچ اجبار و فشاری وجود ندارد. جولی در اینباره گفته:

هیچ کدام از بچه هایم دل شان نمی خواهد بازیگر شود.

جولی درباره ی ۶ فرزندش می گوید:

دلم نمی خواهد بچه هایی با رفتاری بی عیب و نقص باشند که فقط به حرف من چیزی را درست و پسندیده بدانند… آن ها باید خودشان را پیدا کنند. این مسأله در مورد تغذیه ی آن ها هم صدق می کنند و آن ها هر چه دل شان بخواهد می خورند یعنی اجازه دارند هر زمان که مایل باشند هله هوله بخورند.

پیژامه پوشیدن آنجلینا جولی

پیژامه پوشیدن آنجلینا جولی
پیژامه پوشیدن آنجلینا جولی سوژه رسانه ها

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استایل جنجالی آنجلینا جولی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *