تریلر فصل دوم انیمه Record of Ragnarok [+ تاریخ انتشار]

خبر منتشر شدن فصل دوم انیمه Record of Ragnarok اعلام شده است. در این نوشتار به جزئیات تریلر انیمه Record of Ragnarok می‌پردازیم.

کارکنان Record of Ragnarok II، فصل دوم انیمه و مانگا Record of Ragnarok اثر Takumi Fukui، یک ویدیوی تبلیغاتی برای این فصل جدید و بازیگران جدید را معرفی کردند. تاریخ انتشار فصل دوم Record Of Ragnarok سال 2023 می‌باشد.

تریلر فصل دوم انیمه Record of Ragnarok

همراه با تاریخ انتشار

تریلر فصل دوم انیمه Record of Ragnarok
تریلر فصل دوم انیمه Record of Ragnarok, فصل دوم انیمه Record of Ragnarok, تریلر انیمه Record of Ragnarok, تاریخ انتشار فصل دوم Record Of Ragnarok

بازیگران این انیمه شامل:

  • توموکازو سوگوتا در نقش جک ریپر
  • کاتسویوکی کونیشی در نقش هرکول
  • سوبارو کیمورا در نقش رایدن تمیمون
  • یویچی ناکامورا در نقش بودا
  • میوکی ساواشیرو در نقش برونهیلده
  • تومویو کوروساوا در نقش گول
  • تاتسوهیسا سوزوکی در نقش شیوا

شما می‌توانید پوستر انیمه Record of Ragnarok را در ادامه مشاهده کنید:

تریلر فصل دوم انیمه Record of Ragnarok
تریلر فصل دوم انیمه Record of Ragnarok, فصل دوم انیمه Record of Ragnarok, تریلر انیمه Record of Ragnarok, تاریخ انتشار فصل دوم Record Of Ragnarok

همه چیز درباره انیمه Record of Ragnarok

Masao Ookubo برای کارگردانی فصل دوم در Graphinica and Yumeta Company بازگشته است. Kazuyuki Fudeyasu دوباره آهنگسازی انیمه را به همراه یوکا یامادا انجام می‌دهد. ماساکی ساتو برای طراحی شخصیت‌ها برمی‌گردد و یاسوهارو تاکاناشی برای ساخت موسیقی بازمی‌گردد. Yasunori Ebina دوباره در حال کنترل جهت صدا است.

فصل اول در ژوئن 2021 در نتفلیکس به طور انحصاری در سراسر جهان پخش شد. برادران وارنر ژاپن این انیمیشن را اینگونه شرح می‌دهد:

7 میلیون سال تمدن بشری رو به پایان است… هر 1000 سال، همه خدایان جهان برای شرکت در “کنفرانس بقای بشر” در بهشت جمع می‌شوند. همه خدایان موافقت می‌کنند که به دلیل اعمال احمقانه گذشته خود به بشریت پایانی نهایی بدهند، اما قبل از صدور حکم نهایی، برونهیلد، بزرگترین خواهر از 13 خواهر والکری، اعتراض می‌کند.

“برای سرگرمی، چرا انسان‌ها را آزمایش نمی‌کنید؟” پیشنهاد او این بود که مبارزه نهایی خدا علیه بشریت که به نام «راگناروک» نیز شناخته می‌شود، برگزار شود، جایی که همه خدایان از جهان و قهرمانان کل تاریخ بشر وارد نبرد 1 به 1 می‌شوند. اولین تیمی که در 7 نبرد از 13 پیروز شود، برنده خواهد بود.

به نظر می رسد تقریبا غیرممکن است که انسان ها در برابر خدایان پیروز شوند. اگرچه خدایان به آنها تمسخر می کنند، برونهیلد تحریکات بیشتری انجام می‌دهد. “آیا می‌ترسید؟” این اعصاب خدا را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آنها با عصبانیت پیشنهاد او را می‌پذیرند. بنابراین، برونهیلد و خواهرانش باید 13 نفر از قوی‌ترین قهرمانان تاریخ بشر را انتخاب کنند. آیا انسان‌ها از خدایان پیشی خواهند گرفت و تا پایان نهایی توقف خواهند کرد؟ نبردهای معاد شناختی بین آسمان و زمین بالاخره آغاز شد!

مانگای Shūmatsu no Walküre در نوامبر 2017 در مجله Comic Zenon راه اندازی شد. Umemura در حال نوشتن داستان است، در حالی که Ajichika در حال طراحی این مانگا می‌باشد. اسپین آف Ryo Fu Hō Sen Hishōden در Comic Zenon در اکتبر 2019 راه اندازی شد و در 20 دسامبر در هفتمین جلد آن به پایان رسید.

شما می‌توانید تریلر این انیمه را در ادامه مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:

تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible منتشر شد + [تاریخ انتشار]
فصل 3 انیمه One Punch Man تایید شد! ؛ همه چیز درباره فصل جدید + [عکس]
تریلر جدید فصل 2 Muv-Luv Alternative [+ عکس و تاریخ انتشار]
تریلر فیلم جدید انیمه Psycho-Pass ؛ همراه با ویژوال جدید
انیمه Haikyuu دو فیلم برای پایان داستان خواهد گرفت + [تریلر]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *