انیمه Haikyuu دو فیلم برای پایان داستان خواهد گرفت + [تریلر]

اخبار تازه نشان می‌دهد انیمه Haikyuu قرار است دو فیلم دریافت کند. در این نوشتار به جزئیات خبر فیلم های Haikyuu خواهیم پرداخت.

رویداد “Haikyu!! x V.League Allstar Allstar Match “The Volleyball” روز شنبه در توکیو اعلام کرد که مانگای هایکیو نوشته هارویچی فورودیت دو فیلم برای پایان داستان خود خواهد گرفت.

انیمه Haikyuu دو فیلم برای پایان داستان خواهد گرفت

همراه با تریلر

انیمه Haikyuu دو فیلم برای پایان داستان خواهد گرفت
انیمه Haikyuu دو فیلم برای پایان داستان خواهد گرفت, انیمه Haikyuu, فیلم های Haikyuu, مانگای هایکیو, تریلر فیلم Haikyuu

تصویر بالا دارای این شعار است، “فردا چه کسی خواهیم شد؟”. تاریخ انتشار اولین فیلم Haikyuu در آگوست خواهد بود. رویداد شنبه همچنین اعلام کرد که یک پروژه نمایش صحنه‌ای جدید به نام Gekidan Haikyuu در سال آینده راه اندازی می‌شود. بازیگر کنتا سوگا کارگردانی اولین فیلم را بر عهده دارد.

Furudate مانگای اصلی را در سال 2011 راه اندازی کرد و این مجموعه را در ژوئیه 2020 به پایان رساند. Shueisha چهل و پنجمین و آخرین جلد مانگا را در نوامبر 2020 منتشر کرد. Viz Media در حال انتشار مانگا به صورت دیجیتالی و چاپی است و همزمان با انتشار ژاپنی این مانگا را منتشر می‌کند. MANGA Plus همچنین این مانگا را به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر کرد.

اولین انیمه تلویزیونی اقتباسی I.G از مانگا در آوریل 2014 پخش شد. فصل دوم انیمه در اکتبر 2015 و فصل سوم در اکتبر 2016 به نمایش درآمد. نیمه اول Haikyuu To The Top، فصل چهارم، اولین بار در ژانویه 2020، و قسمت 13 در آوریل 2020 پخش شد. نیمه دوم، شامل قسمت‌های 14 تا 25، در ابتدا قرار بود در ژوئیه 2020 پخش شود، اما به دلیل همه گیر شدن بیماری کرونا به تعویق افتاد. نیمه دوم در اکتبر 2020 به نمایش درآمد.

تریلر فیلم Haikyuu

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمه Haikyuu دو فیلم برای پایان داستان خواهد گرفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *