عدم انتشار تریلر برای انیمه How Do You Live ؛ استودیوی Ghibli هیچ تصویری را منتشر نخواهد کرد

استودیوی Ghibli از عدم انتشار تریلر برای انیمه How Do You Live گفت. او بیان کرده است که هیچ تصویر و تریلری برای این انیمه منتشر نخواهد شد.

عدم انتشار تریلر برای انیمه How Do You Live خبرساز شده است. طرفداران دنیای بزرگ انیمه چشم انتظار اکران این اثر هستند. انیمه چطور زندگی می‌کنی ساخته هایائو میازاکی بوده که پس از 10 سال اثری جدید را از خود به جای گذاشته است.

آخرین اثر او به نام The Wind Rises در سال 2013 میلادی اکران شد. او بعد از این اثر پایان کار خود و در واقع بازنشستگی‌اش را اعلام کرد. اما گویا از این تصمیم منصرف شده و می‌خواهد شاهکار جدیدش را که طرفدارانش منتظر او می‌باشند، را به نوه‌اش تقدیم کند.

این اثر در ژوئیه امسال در ژاپن اکران خواهد شد اما تا کنون هیچ تصویر و یا تریلری از این اثر منتشر نشده است و استودیوی Ghibli رسما اعلام کرده که قرار نیست تا اکران رسمی آن تصویری از این اثر منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

ریس ویترسپون ثروتمندترین بازیگر زن دنیا لقب گرفت

عدم انتشار تریلر برای انیمه How Do You Live

استودیوی Ghibli هیچ تصویری را منتشر نخواهد کرد

عدم انتشار تریلر برای How Do You Live
عدم انتشار تریلر برای How Do You Live

جزئیاتی از داستان فیلم جدید میازاکی فاش نشده اما کمپانی توهو پاییز گذشته طرح اولیه‌ای از فیلم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. چطور زندگی می‌کنی یک اثر خیالی توصیف شده و در مورد پسر جوانی است که پس از مرگ پدرش با عمویش زندگی می‌کند.

میازاکی پاییز دو سال قبل در مصاحبه با نیویورک تایمز بیان کرد که هدف از ساخت این اثر آن است که خودش نیز پاسخی برای چطور زندگی کردن را نمی‌داند.

توشیو سوزوکی مدیر و تهیه‌کننده جیبوری تایید کرده است که چطور زندگی می‌کنی فیلمی 125 دقیقه‌ای خواهد بود و ممکن است در هیچ‌یک از جشنواره‌های پاییز آینده از جمله ونیز اکران نشود.

تاریخ پخش این  انیمه در آمریکا هنوز نامشخص است و با وجود عدم انتشار تریلر برای انیمه چطوری زندگی میکنی نیز, اطلاع چندان زیادی به غیر از گفت و شنودها در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *