قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار می‌خواهیم  قدرتمند ترین کارت ها در انیمه یوگیو را به شما معرفی کنیم. پس با فیگار همراه باشید تا با قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو آشنا شوید.

هزاران یوگیو مختلف وجود دارد که هرکدام کارت‌هایی دارند. اما امروز ما بهترین‌ها و قوی‌ترین‌های آن‌ها را برای شما برگزیده‌ایم تا به شما معرفی کنیم.

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

معرفی قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو 

شما می‌توانید فهرست ده تا از قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

 

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو
بهترین کارت های قوی انیمه یوگیو

یوگیو یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های تبادلی کارت‌های کلکسیونی موجود است. کونامی با الهام از یک سری مانگا ساخته شده توسط کازوکی تاکاهاشی، اولین کارت‌های دوئل هیولاها را بیش از 20 سال پیش در سال 1999 چاپ کرد. از آن زمان، این فرنچایز به روز‌رسانی‌ها و توسعه‌های متعددی دریافت کرده است، انواع احضار جدید را اضافه کرده و حتی قوانین را به شدت تغییر داده است.

حتی فرمت‌های کاملاً جدیدی برای پخش یوگیو وجود دارد! اکنون. برخی از یوگیو‌ کارت‌ها قدرتمندتر از کارت‌های دیگر هستند. برخی از آن‌ها کارت‌های بدنام هستند. در همین حال، سایرین نرخ پیروزی و محبوبیت واقعی مسابقات را دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سال 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و امتیاز IMDB]

Bystial Druiswurm

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو
محبوب ترین کارت های قوی انیمه یوگیو

عرشه بایستیال (The Bystial deck) وارد صحنه شد و به سرعت به یکی از بهترین‌های بازی تبدیل شد. با این حال، چه چیزی واقعاً باعث شد که بایستیال‌ها به یکی از قوی‌ترین کارت‌های Yu-Gi-Oh تبدیل شود؟ از آنجایی که بسیاری از دک‌ها هیولاهای Light و Dark را اجرا می‌کنند، منطقی است که انتظار داشته باشیم بازیکن همیشه راهی برای احضار بایستیال‌ها داشته باشد.

 دروسورم (Druiswurm) به طور خاص به خودی خود یک هیولای مخرب است. همه بیستیال‌ها می‌توانند هیولاهای روشن/تاریک را از هر قبرستان به عنوان یک اثر سریع برای احضار خود بیرون کنند، یعنی بازیکنان را از نظر تئوری بازی حریف  با اخراج از قبرستانشان متوقف کنند.

با این حال، اثر اضافی دروسورم آن را ترسناک تر می‌کند: وقتی به قبرستان فرستاده می‌شود، بازیکن می‌تواند هیولای حریف را نیز هدف قرار داده و به قبرستان بفرستد. این بدان معناست که بازی‌های اصلی Synchro، Xyz و Link می‌توانند بر هیولاهای بزرگتر یا نابود نشدنی غلبه کنند.

Kashtira Shangri-Ira

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو
قوی ترین کارت های انیمه Yu-Gi-Oh

انصافاً، چه چیزی کاشتیرا شانگری ایرا را به یکی از قوی‌ترین یوگیو تبدیل می‌کند؟ کارت‌ها عرشه‌ای است که در حال حاضر در آن بازی می‌شود. کاشیرا یکی از قوی‌ترین دک‌هایی است که کونامی تا به حال ساخته است. عرشه حول دو افکت مختلف ساخته شده است: بیرون کردن کارت‌ها از عرشه حریف به صورت رو به پایین، و اثر کاشتیرا شانگری ایرا.

در حالی که کاشیرا به تنهایی یک عرشه آسیاب جالب خواهد بود، شانگری ایر آن‌ها را به چیز دیگری تبدیل می‌کند. هر زمان که کارت یا کارت‌های حریف رو به پایین حذف می‌شوند، شانگری ایر می‌تواند منطقه یک هیولا یا منطقه کارت طلسم/تله حریف را غیرقابل استفاده کند.

بدون محدودیت در تعداد دفعات استفاده از این افکت در هر نوبت، شانگری ایر می‌تواند کل زمین حریف را در دو نوبت غیرقابل استفاده کند. اگرچه اگر شانگری ایرا زمین را ترک کند، این اثر از بین می‌رود، بازیکنان ناآماده یا بدشانس ممکن است راهی برای انجام آن نداشته باشند.

Abyss Dweller

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

پس از یک دهه تغییر متاگیم، به جرات می توان گفت ساکن پرتگاه (Abyss Dweller) بهترین هیولای رتبه 4 است، حتی اگر یکی از کارت‌های شماره ZEXAL نباشد. عرشه‌های متکی به قبرستان را به عنوان یک اثر سریع خاموش می‌کند، به این معنی که حریف باید از شر آن خلاص شود یا دو چرخش را از دست بدهد. در یوگیو مدرن، دو چرخش یک ابدیت است.

بهترین بخش آن که حتی بهتر از داخل عرشه‌های واتر می‌باشد، این است، زیرا تقویت حمله آن باعث می‌شود که بیشتر عرشه‌ها بدون ترفندهای کلیدی از شر آن خلاص شوند. این کارت در هر عرشه‌ای که بتواند آن را اجرا کند یک بازی ضروری است.

Apollousa, Bow Of The Goddess

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

آپولوزا تقریبا خوب است، بیشتر به این دلیل که این روزها چقدر آسان است که در زمین غرق شود. این یک هیولای Link-4 است که می‌تواند با دو یا سه هیولا ساخته شود، اگرچه بازیکنان احتمالاً می‌خواهند آن را تا حد ممکن قوی کنند. ATK آپولوزا 800 برابر تعداد هیولاهایی است که برای ساخت آن استفاده شده است، به این معنی که از ATK 3200 بالاتر می‌رود.

با این حال، جالب‌تر این است که یک بار در هر زنجیره، بازیکن می‌تواند اثر هیولای حریف را با از دست دادن 800 ATK از دست آپولوزا خنثی کند. این کارت اغلب می‌تواند به عنوان بیمه اضافی برای قفل کردن حریف از نوبت خود استفاده شود. آنها یا باید به یک هیولای 3200 ATK حمله کنند یا اثرات آنها را نفی کنند.

Lightning Storm

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

طوفان رعد و برق (Lightning Storm) نمونه‌ای از این است که چگونه خزش قدرت می‌تواند همه چیز را خراب کند. در یک مقطع، ریگاکی (Raigeki) و گردگیر دستی (Feather Duster)  هارپی یکی از قدرتمندترین کارت‌های بازی در نظر گرفته می‌شدند که باعث ممنوعیت هر دوی آن‌ها شد.

هنگامی که بازیکن کارت رو به بالا نداشته باشد، می‌تواند انتخاب کند که یا تمام هیولاهای موقعیت حمله را نابود کند یا همه جادوها را نابود کند و حریفی را که کنترل می‌کند به دام بیاندازد. هیچ هزینه دیگری برای آن وجود ندارد – بازیکن آزاد است که پس از بازی، کل ترکیب خود را بازی کند. تنها محدودیت واقعی این است که بازیکن فقط می‌تواند در هر نوبت از یکی استفاده کند، اما هرگز به بیش از یک مورد نیاز نخواهد داشت.

Solemn Judgement

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

قضاوت جدی (Solemn Judgment) کارتی است که بازیکنان تازه کار ممکن است در ابتدا ارزش آن را ندانند. یک ضد تله قدرتمند، قضاوت جدی به بازیکن اجازه می‌دهد تا هر کارت یا اثری را نفی کند. نکته مهم این است که بازیکن باید نیمی از امتیازات زندگی خود را فدا کند تا بتواند آن را انجام دهد.

یک بازیکن بی‌تجربه ممکن است ارزش این کارت را نداند. آن‌ها ممکن است تعجب کنند که چرا فقط برای متوقف کردن یک نمایش باید این همه هزینه بپردازند. اما بازیکنان ماهر به پتانسیل قضاوت جدی پی‌بردند و به استفاده از آن ادامه دادند. در نهایت، قضاوت می‌تواند احضار دسته جمعی و هر نوع طلسم قدرت و تله را متوقف کند. اما مهم‌تر از همه، با وجود قدرت آن، همیشه می‌توان آن را فعال کرد زیرا بازیکنان همیشه می‌توانند نیمی از آن را پرداخت کنند.

Toadally Awesome

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

این یوگیو کارت ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما یک هیولای نفی قوی است. Toadally Awesome این توانایی منحصر به فرد را دارد که مواد Xyz را در مرحله آماده به کار جدا کند تا هیولاهای قورباغه (Frog) را از عرشه احضار کند. این به معنای راه اندازی اثر منفی دیگر Toadally Awesome است. Toadally Awesome می‌تواند با فرستادن یک هیولای آبی (Aqua) از دست یا مزرعه خود به قبرستان، یک اثر را خنثی کند.

با این حال، چیزی که Toadally Awesome را بسیار خسته کننده می‌کند، نفی آن نیست. پس از آن، هیولای Xyz کارت حریف را از بین می‌برد، سپس آن را در کنار زمین بازیکن قرار می‌دهد. در حالی که این کارت در ابتدا یک مزاحم جزئی بود، متاگیم تغییر کرده است تا آن را به یک هیولای رایج تبدیل کند که قبلاً در OCG ممنوع شده است.

Baronne De Fleur

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

اغلب وقتی مردم به قوی‌ترین یوگیو فکر می‌کنند! کارت‌ها در بازی مدرن، تمایل دارند به جادوهای قدرتمند یا هیولاهای تله دست فکر کنند. با این حال، گاهی اوقات، هیچ چیز بهتر از یک هیولای رئیس مغلوب، مانند بارون دی فلور (Baronne De Fleur) نیست. بارون دی فلور، یک  جنگجو سینکرو (Warrior Synchro) سطح 9، قبلاً با 3000 ATK عظیم برای زیر گرفتن بیشتر هیولاها همراه است.

با این حال، چیزی که واقعاً بارون را به یکی از بهترین کارت‌های یوگیو تبدیل می‌کند اثرات آن هستند. در هر نوبت، بازیکن می‌تواند هر کارتی را در زمین مورد هدف قرار داده و از بین ببرد، و این باعث می‌شود که حریف برای مدت طولانی در اطراف خود بماند. همچنین دارای یک نفی اثر سریع یکبار مصرف است که می‌تواند هر کارتی را متوقف کند تا کسی به راحتی از شر آن خلاص نشود.

در نهایت، می‌تواند با فرستادن خود به عرشه اضافی، هیولاهای سطح 9 دیگر را بازگرداند و آن را به یک هیولای رئیس بزرگ برای یکی از بهترین کهن الگوها در Master Duel تبدیل کند.

Dark Ruler No More

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

از آنجایی که تله‌های دستی از مد افتاده‌اند، تخته‌شکن‌ها در بازی یوگیو کلید خورده‌اند. اغلب دیگر نمی‌توان چرخش حریف را با یک تله دستی به موقع متوقف کرد. حریفان با یک کارت کمتر در دستان خود بازی خواهند کرد.

Dark Ruler No More با اجازه دادن به حریف هر کاری که می‌خواهد انجام دهد، از آن دور می‌شود. آن‌ها آزادند که تابلوی غول پیکر خود را پر از نفی کنند زیرا Dark Ruler به سادگی اثرات هر هیولای حریف را برای یک نوبت “خاموش” می‌کند. بازیکن در این چرخش آسیبی نمی‌بیند، اما پس از پاک کردن بهترین هیولاهای حریف، برای دور بعدی در موقعیت بهتری قرار خواهند گرفت.

Nibiru, The Primal Being

قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو

به راحتی می‌توان گفت که قدرت نیبیرو به فرمت آن بستگی دارد، اما این روزها، بسیاری از فرمت‌ها یکسان به نظر می‌رسند. هر عرشه برای احضار چندین هیولا در یک نوبت طراحی شده است. آن‌هایی که نیستند معمولا تضمینی برای از دست دادن هستند. نیبیرو از طرزی که بازی یوگیو مدرن ساخته شده است بهره می‌برد : اگر حریف پنج یا بیشتر از پنج تا هیولا را احضار کند، نیبیرو از هر چیزی که در زمین دارد برای یک نشانه سنگ غول پیکر ادای احترام می‌کند. این به راحتی یکی از نامحترمانه‌ترین کارت‌ها در یوگیو است.

توکن دارای حمله ترکیبی هر هیولا است، اما حریف می‌خواهد آن را در دفاع احضار کند و توکن را بی‌فایده کند. در بهترین حالت، تنها راه برای کاهش نیبیرو، ایجاد یک نفی هیولا در احضار پنجم است. حتی این بازیکن را مجبور می‌کند تا سبک بازی خود را برای تناسب با این هیولا تغییر دهد.

یوگیو یک بازی است که همیشه در حال تغییر است. کارت‌ها می‌توانند یک روز باورنکردنی و روز بعد غیرقابل توجه باشند. در همین حال، کارت‌های دیگر را می‌توان برای سال‌ها دست کم گرفت تا زمانی که فرمت مناسب آن‌ها را باورنکردنی کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین کارت ها در انیمه یوگیو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *