10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

آیا بهترین شخصیت در حمله به تایتان را می‌شناسید؟ پس باما همراه باشید تا با 10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است آشنا شوید.

حمله به تایتان یکی از بهترین انیمه های سریالی ژاپن  است و راینر در حمله به تایتان در چندین قسمت نشان داد که بهترین شخصیت در انیمه اوست. در حمله به تایتان، تعدادی شخصیت‌ عجیب و پیچیده وجود دارد، اما “راینر بران” بین آنها محبوب‌تر است.

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

شما می‌توانید فهرست 10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

صحبت درباره رفتارهای راینر سخت است، چون آسیب های روانی زیادی در زمان جنگ ها و اقداماتش به او وارد شد و دو شخصیت متفاوت در او بوجود آمد: (شخصیت جنگجویی که به مارلی وفادار است) و (شخصیت سربازی که به دوستانش در پارادیس وفادار است).

این دو شخصیت او بیشتر مواقع باهم عمل می‌کنند، بنابراین تشخیص دادن اینکه چه نقشه‌ای دارد گیج‌کننده است. هرچند که راینر به تایتان تبدیل شد، اما همچنان به خاطر شخصیت‌های خوبش، طرفداران زیادی دارد.

Knowing He Was Wrong

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

در حمله به تایتان از ارن خواستند که راینر را بکشد، اما راینر نتوانست این کار را انجام دهد و عذاب وجدانش این اجازه را به او نداد. راینر در حمله به تایتان با واقعیت روبه رو شد و به “پروپاگاندایی” که تمام زندگی‌اش به او باور داشته دروغ بوده و مردم پارادیس شیطان نیستند بلکه یک انسان‌ هستند.

راینر در تلاش بود که این واقعیت را نشان دهد و این حرکت او باعث شد که احساس گناه کند؛ بعد از بازگشت راینر به مارلی، سعی کرد خودش را بکشد. دشمنانی که کارهای خودشان را با کاریزما و منطق نشان می‌دهند، سرگرم‌کننده هستند، اما شخصیتی که بخاطر بی‌نظیر بودنش بهش خیانت می‌کنند، کمیاب است و راینر در حمله به تایتان این موضوع را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: لحظات دارک انیمه حمله به تایتان (Attack on Titan) را بشناسید

Stopping The Rumbling

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

تبدیل شدن راینر به تایتان، مشکل بزرگی برای جنگجوها و اسکاوت ها بود. در آن زمان دوستش به بزرگترین دشمنش تبدیل شد و به او حمله ‌می‌کرد، اما دلایل دیگری هم بود؛ این کار به راینر اجازه می‌داد تا دوباره “شخص خوبی” باشد و با نجات مردمش، از کشتن آنها دوری کند. وقتی دوستش به بالاترین مقام تایتان ها رسید، راینر آماده شد تا با او در “اودیه” بجنگد. راینر در تلاش بود که حمله به تایتان هارا متوقف کند و برای او مهم نبود که در این عملیات می‌میرد یا زنده می‌ماند.

Shouldering The Burdens Of Others

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

همیشه جابجایی زخمی ها و بدوش کشیدن بارها در حمله به تایتان‌ها جز وظایف راینر است، پیدا کردن یک نفر حتی شبیه به او سخت است، اما هنوز هم راینر نسبت به همه آنها برتری دارد. جنگجوها و اسکاوت‌ها برنامه ریختند که (قایق پروازی) را برای نجات ارن بدزدند، اما متوجه می‌شوند که توسط (ییگریست‌ها) از جمله دوستان و سربازان اسکاوت‌ها محافظت می‌شود.

راینر متوجه شد که اسکاوت‌ها نمی‌خواهند دوستانشان را بکشند، بنابراین داوطلب شد که با جنگجوها تنها مبارزه کند. راینر می‌دانست این کار خطرناک است و ممکن است در این راه کشته بشود، اما زمانیکه مجبور شده بود دوستانش را بکشد، درد و سختی زیادی را تحمل کرده بود و نمیخواست که آن‌ها هم آن را تجربه کنند. این نشانه قدرت و اراده قوی راینر در حماه به تایتان است.

Forgiving His Mother

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

راینر در حمله به تایتان به عنوان فرزند غیرقانونی از “مادر الدیان” و “پدر مارلی” است. مادرش او را مجبور کرد که به برنامه جنگجویان ملحق شود و به او گفت: اگر موفق شود، همه می‌توانند دوباره به عنوان یک خانواده با هم زندگی کنند. وقتی راینر به یک جنگجو تبدیل شد با پدرش ملاقات کرد و متوجه شد که وضعیتش به عنوان یک مارلی افتخاری برای مردی بود که هنوز او را به چشم یک هیولا میدید و به راینر اهمیتی نمی‌داد.

راینر بخاطر مادرش درد و رنج زیادی را تحمل کرد، اما بعد از آن متوجه شد که خانواده فرصتی برای بهتر زندگی کردن است، مادرش کار خوبی انجام نداد ولی تنها گزینه‌ای بود که پیش رو داشت. پس از تمام شدن جنگ با تایتان‌ها، مادرش او را در آغوش گرفت و اعلام کرد اهمیتی نمی‌دهد که او تایتان نیست، فقط خوشحال است که پسرش را دوباره دارد.

Trying To Save Annie

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

درحمله به تایتان ها راینر و زیک همیشه در مقابل یکدیگر بودند و “آنی برتولدت” و راینر باهم در ارتباط‌ بودند؛ در فصل‌های اول، معمولاً داخل جنگ‌ها در یک تیم گروه بندی می‌شدند. و وقتی همه آن‌ها را به عنوان یک تایتان‌ نشان دادند، دلیل هم گروه شدن آنها مشخص شد.

زمانیکه  آنی توسط اسکاوت‌ها دستگیر شد و با راینر قرار گزاشت آنها با زیک در مورد اقدامات بعدی خود به توافق نرسیدند و تصمیم گرفتند که با یک جنگ آن را حل کنند، و تایتان‌های مسلح راینر، به دست تایتان بهشتی زیک شکست خورد. بعد از مرگ مارسل، مشخص بود که راینر قصد تسلیم شدن ندارد و همچنین هیچ کدام از اعضای تیمش را تسلیم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: احمق ترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

Trying To Save Gabi

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

راینر در حمله به تایتان گابی را نجات می‌دهد. اما در قسمتی دیگر، نشان داده که راینر به عنوان یک “جنگجوی مارلی” وفادار نیست و فقط ادعا دارد. وقتی او به طور اتفاقی فالکو را به نداشتن شرافت متهم می‌کند، همه فکر می‌‍کنند، که فالکو را تهدید می‌کند؛ اما راینر به او می‌گوید باید بجای گابی تایتان مسلح را بکشد و فالکو وحشت زده می‌شود.

راینر با فالکو همدردی می‌کند و هر دو به گابی اهمیت می‌دهند. او همچنین به فالکو محبت میکرد، اما هر دو می‌دادند که وضعیتشان چیه و چه هزینه‌ای برای حفاظت از گابی باید بپردازند.

Deliver Ymir’s lettering

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

راینر نامه یمیر را تحویل می‌دهد در حمله به تایتان ها، برخلاف معروفیتی که دارد به عنوان یک سریال قوی و پراز کشت و کشتار، تلاش کرده است تا لحظاتی از ارتباط و احساسات انسانی واقعی را نشان دهد. بعد از شکست و کشته شدن وحشتناک مردم در شیگانشینا توسط اسکاوت‌ها، از جمله دوستان قدیمی‌اش، راینر از هانگه خواست نامه‌ای را که در لباس خود نگه داشته را بردارد. این نامه از یمیر، که در حال حاضر توسط او خورده شده بود، به بهترین دوستش (هیستوریا رایس) بدهد. با توجه به اینکه راینر حتی سال‌ها پس از تلف شدن هنوز هم احساساتی برای هیستوریا نگه داشته بود.

این نشان می‌دهد که او این نامه را حفظ کرده و از دشمنانش خواست به او کمک کنند تا نامه را به هیستوریا تحویل دهد، و نشان می‌دهد که راینر هنوز هم برای دوستانی که به دشمنانش تبدیل شده بودند، احترام قائل بود.

Mentoring Eren

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

راینر و ارن در حمله به تایتان‌ها کنارهم می‌جنگیدند و از ابتدای سریال راینر یک دوست خوب برای ارن بود.

فرمانده “شادیس” راینر را فردی (پایدار) توصیف کرد، کسی که دانشجویان کنارش احساس امنیت می‌کردند و به او اعتماد کامل داشتند، و از آنجایی که در اولین دیدار راینر با ارن درمورد تایتان ها صحبت کردند، راینر استفاده درست از تجهیزات (ODM) را به ارن یاد داد، شادیس درست می‌گفت ارن، راینر را به عنوان برادر بزرگترش قبول داشت و همچنین راینر مربی او بود. وقتی دیگران مسخرش می‌کردند، ارن را در همه حالت ها جدی می‌گرفت و همیشه تشویقش می‌کرد. ارن هیچ چیزی درباره “تایتان‌شیفتر” نمی‌دانست پس راینر فقط به قصد کمک ارن را آموزش می‌داد. علاوه بر اینکه ارن تنها و سخت زندگی میکرد، پیشرفت زیادی کرد.

Lying To Connie

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

راینر راجب تایتانی که قابلیت صحبت داشت به کانی دروغ گفت. در یکی از عملیات‌ها شخصیت کانی، با دو شخصیت راینر باهم درگیر می‌شوند. اگرچه راینر بی‌شک صدای تایتان را شنید، اما هر دو شخصیتش تصمیم گرفتند به او دروغ بگویند. یکی از هدف‌های دروغگویی این بود که به کانی کمک کند و او را متمرکز بر موقعیت اصلی نگه دارد، در حالی که شخصیت دیگرش می‌دانست دروغگویی به او باعث می‌شود که مردم پارادیس بیشتر درباره حقیقت واقعی تایتان‌ها بدانند.

به نظر می‌رسد “شخصیت وفاداری به مردم” بود که این را فهمید. چند روز بعد در “قلعه اتگارد”، راینر از یمیر بابت شوخی با کانی درباره تایتان صحبت‌کننده تشکر کرد، برای اینکه نگران نشود. همیشه پی بردن به نقشه های راینر و فهمیدن اینکه قلب واقعی او کجاست تقریبا غیرممکن است، اما در اینجا واقعاً سعی داشت چه بد یا چه خوب به کانی کمک کند.

Saving Jean

10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است

در جنگ اول آن‌ها با تایتان زن، “آرمین” پیشنهاد داد که کلاه‌هایشان را روی سر شان بگذارند، چون  آنی در جستجوی ارن بوده و جان هر کسی را که نتوانسته شناسایی کند، به خطر نمی‌افتد. در حالی که ژان به تایتان حمله کرد و زخمی شد، اما توسط راینر نجات یافت. در حالی که آرمین سعی کرد آسیب دیدگی ارن را به او بفهامند، راینر کلاهش را پاره کرد و دست به حمله زد، و اجازه داد که ژان فرار کند. اگرچه توسط آنی گرفته شد و به نظر می‌رسید که مرده، اما موفقبه فرار با آرمین شد. این اولین نمونه از دوگانگی اقدامات راینر بود.

راینر درحمله به تایتان “ژان” را نجات داد، اما با این کار، تایتان زن را مستقیماً به سمت ارن هدایت کرد. درک تعادل بین شخصیت‌های او، کلیدی برای باز کردن قفل این اتفاقات است و به هر حال، این یک نمایش شگفت‌انگیز از قدرت و هوش راینر بود.

 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 بار که راینر در حمله به تایتان ثابت کرد برترین شخصیت است سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *