بیوگرافی بازیگران سریال مترجم ؛ جدیدترین درام رازآلود پلتفرم نماوا

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم که از شبکه نماوا منتشر می‌شود را در ادامه مطالعه کنید. صابر ابر و پانته آ پناهی ها بازیگران اصلی این سریال هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

مترجم، سریالی درام و رازآلود، با بازی صابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مجتبی پیرزاده، مارال بنی آدم، سولماز غنی، محمدرضا مالکی، شیدا خلیق، پادینا کیانی، شیرین اسماعیلی، سینا شفیعی، میلاد یزدانی و پردیس منوچهری است.

سریال مترجم صابر ابر دومین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی پس از سریال نهنگ آبی و در ادامه همکاری‌های موفق او با سعید ملکان است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ایرانی مترجم

بهترین سریال‌های ایرانی پخش خانگی

صابر ابر

سریال مترجم صابر ابر
سریال مترجم صابر ابر

صابر ابر بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران است که از سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم شاعر زباله‌ ها وارد دنیای سینما شد. وی سابقه فعالیت در آثاری همچون سیزده ۵۹، پذیرایی ساده، حکایت دریا، آسمان زرد کم عمق، برف روی کاج ‌ها، من دیه‌گو مارادونا هستم، انتهای خیابان هشتم، رخ دیوانه، مسخره باز، تابستان داغ، اینجا بدون من و درباره الی را در کارنامه هنری خود دارد.

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو

از جمله افتخارات صابر ابر می ‌توان به دریافت جوایز تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش ریچارد سوم از سی‌امین جشنواره تئاتر فجر، تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم درباره الی از سومین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم مینای شهر خاموش از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. صابر ابر با دو سریال قورباغه و مترجم تجربه‌های موفقی را نیز در شبکه نمایش خانگی رقم زده است.

پانته آ پناهی ها

بازیگرهای سریال مترجم
بازیگرهای سریال مترجم

پانته‌آ پناهی‌ها بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه ایرانی متولد ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز نمود. وی همچنین در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته‌است.

او نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم درخونگاه در سال ۱۳۹۷ شد. وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های متعدد به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به دوئت، حکایت دریا، من دیه‌گو مارادونا هستم، واقعیت اینه که خورشید دور ما میگرده، جمشیدیه، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، جشن دلتنگی، اروند، نفش، عادت نمی‌کنیم و کرگدن اشاره کرد.

عاشقانه‌ترین فیلم‌های ایرانی

مهتاب ثروتی

بازیگرهای سریال مترجم
بازیگرهای سریال مترجم

مهتاب ثروتی بازیگر ایرانی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران است و در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد. مهتاب ثروتی از جوانان با استعداد کشور است که از عکاسی در سریال و تلویزیون شروع کرد و سپس به عنوان بازیگر وارد تئاتر شد. از نمونه آثار او می توان به خاتون، متولد ۶۵، پاستاریونی و حریم شخصی اشاره کرد.

مهرانه مهین ترابی

بازیگرهای سریال مترجم
بازیگرهای سریال مترجم

مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ است. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. مهین ترابی در سال ۱۳۵۶ با بازی در تئاتر تله وارد عرصه بازیگری شد و پس از آن در سال ۱۳۶۵ با فیلم گلبهار به سینما آمد.

بیوگرافی بازیگران سریال بیگناه

او ‌توانست با نقش آفرینی در همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت برسد. از مهم ترین آثار او می توان به آتش بس ۲، پاتو زمین نذار، راز کوکب، دوران سربی، ملک خاتون، فاتح، دلدادگان، آنام، همه چیز آنجاست، در مسیر زاینده رود، بچه های نسبتا بد، شمس العماره، صاحبدلان، خانه سبز و همسران اشاره کرد.

مجتبی پیرزاده

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم
بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

مجتبی پیرزاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است که در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم تومان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. از دیگر آثار او می توان به شکستن همزمان بیست استخوان، غلامرضا تختی، مرگ فروشنده، یک روز بخصوص و مجبوریم اشاره کرد.

بررسی و معرفی بهترین رئالیتی شوهای ایرانی

مارال بنی آدم

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم
بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

مارال بنی آدم همسر علی سرابی از بازیگران سینما، تلوزیون و تئاتر است. از جمله نقش های شاخص وی می توان به بازی در فیلم های سینمایی فروشنده و خشکسالی اشاره کرد. بنی آدم دوره‌های بازیگری را در کانادا زیر نظر مهتاب نصیرپور سپری کرده و در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

سولماز غنی

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم
بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

سولماز غنی (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۵۶ در تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او در ۱۳۸۰ در نقش یک بیمار قلبی در فیلم اتانازی، و سپس تیک آف (۱۳۸۱) وارد سینما شد. بازیگری در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی تب سرد (۱۳۸۲) آغاز و در مجموعهٔ پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰) و سرنوشت (۱۳۸۶) به خوبی شناخته شد.

بهترین فیلم‌های اجتماعی ایرانی

محمدرضا مالکی

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم
بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

محمد رضا مالکی بازیگر و‌ کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران است. مالکی دستیار کارگردان در مجموعه های تلویزیونی مدار صفر درجه و میوه ممنوعه نیز بوده است.

او‌ در کارهایی همچون‌ سریال تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن، سریال هیئت مدیره و سریال گمشدگان فعالیت داشته است. محمدرضا مالکی سابقه بسیار طولانی به عنوان بازیگر داشته و‌همچنین به عنوان‌ کارگردان آثار بسیاری را روی صحنه برده است که از شاخص ترین کارهای او‌می توان به ماهی و ‌گربه و دلم میخواد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *