بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر + [زمان پخش از MBC]

در این چند روز، مسابقه‌ی صدای برتر، حواشی زیادی را به همراه داشته که در ادامه به بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر خواهیم پرداخت.

چند روزی است که مسابقه‌ی صدای برتر از شبکه‌ی MBC پخش می‌شود که حواشی زیادی را به همراه داشته و بازخوردهای متفاوتی را با خودش در فضای مجازی به‌پا کرد.

زمان پخش یرنامه صدای برتر : پنجشنبه و جمعه ساعت 22:00

بازپخش برنامه صدای برتر (برنامه پنجشنبه) : جمعه ساعت 02:00 صبح و 17:30

تکرار صدای برتر (برنامه جمعه) : شنبه ساعت 12:30 و دوشنبه ساعت 01:00 صبح

بیشتر بخوانید:

زمان پخش تکرار برنامه the voice از شبکه ام بی سی پرشیا

بسیاری از شبکه‌های داخلی و خارجی با ساخت مسابقات خوانندگی سعی در جذب مخاطب دارند که یکی از آن دسته از مسابقاتی که در داخل ایران سرو صدای خوبی داشته مسابقه آوای جادویی بوده که در ادامه می‌توانید از طریق لینک های زیر به زمان پخش و قوانین این مسابقه جذاب و دوست داشتنی دسترسی داشته باشید:

زمان پخش سریال رئالیتی شو آوای جادویی از پلتفرم فیلم‌ نت

توضیحات مسابقه موزیکال و استعدایابی آوای جادویی

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر

در ادامه می‌توانید تصاویر داوران مسابقه The Voice را ببینید:

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر
زندگینامه داور های مسابقه The Voice

لیلا فروهر

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر
لیلا فروهر

لیلا فروهر متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷ خواننده‌ی ایرانی است. او ابتدا به عنوان بازیگر مشغول به فعالیت بود و هفت سال پس از انقلاب ۱۳۵۷، در ۱۹۸۶ ابتدا از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد و سپس از ۱۹۸۸ تا اکنون در لس آنجلس، ایالات متحده زندگی می‌کند.

لیلا فروهر فرزند دو بازیگر ایرانی، جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است. او بازیگری در سینما را از ۵ سالگی آغاز کرد و پس از آن در ۱۴ سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت.

بیژن مرتضوی

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر
بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی متولد ۲۵ آبان ۱۳۳۶ در بابل موسیقی‌دان، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده‌ی ویولن و خواننده‌ی اهل ایران است. سبک آثار بی‌کلام او، ترکیبی از موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی پاپ است. با وجود آن‌که آلبوم‌های او حق انتشار در ایران ندارند، قطعات بی‌کلام او بارها از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.

سوگند

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر
سوگند

سوگند سهیلی متولد ۲۲ مرداد ۱۳۶۶ خواننده و ترانه‌نویس ایرانی مقیم لندن می‌باشد. سوگند یک بار به ایران سفر کرده و حتی برخی از آثارش را در این کشور ضبط کرده است. او در سال ۱۳۹۴ در حالی که در جزیرهٔ کیش بود، دستگیر شد.

پس از یک هفته بازداشت در کیش به تهران منتقل شد. سوگند در مصاحبه‌ای با بهزاد بلور که در سال ۲۰۱۸ انجام شد دلیل بازداشتش را اتهاماتی همچون دایر کردن مرکز فساد، تولید و توزیع ویدئوهای مبتذل و رابطهٔ نامشروع عنوان کرد. پس از گذشت یک ماه با وثیقه از زندان آزاد شد و پس از مدتی زندگی در سکوت، توانست که از ایران خارج شود.

کامیار

بیوگرافی داوران مسابقه خوانندگی صدای برتر
کامیار

کامیار احمدزاده، معروف به کامیار متولد ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران، خواننده‌ی ایرانی است. خانواده او اهل مهاباد و کُرد می‌باشند. کامیار در سال ۱۳۵۹ هنگامی که ۲ ساله بود همراه با خانواده‌اش به کشور فرانسه و شهر پاریس مهاجرت کرد و در آنجا بزرگ شد. در آنجا به مدت ۸ سال به هنرستان موسیقی رفت و پیانو را به عنوان ساز اصلی خود می‌نواخت.

زندگینامه داور های مسابقه The Voice

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *