دانلود اجرای برتر امین یحیی زاده ترانه طلوع من قمیشی در مسابقه the voice

برای تماشا و دانلود آهنگ امین یحیی زاده طلوع من (ترانه ای از سیاوش قمیشی) اجرایی بی‌نظیر در برنامه صدای برتر شبکه ام بی سی پرشیا همراه ما باشید.

دانلود آهنگ امین یحیی زاده طلوع من

زمان پخش تکرار برنامه the voice (صدای برتر) از شبکه ام بی سی پرشیا

لینک دانلود اجرای امین یحیی زاده the voice طلوع من از کانال تلگرامی فیگار

دانلود طلوع من امین یحیی زاده صدای برتر

دانلود قسمت 1 تا 4 برنامه صدای برتر

امین یحیی زاده the voice طلوع من
امین یحیی زاده the voice طلوع من

شبکه MBC Persia یا همان ام‌ بی‌ سی پرشیا شبکه تلویزیونی فارسی‌ زبان ماهواره‌ای است، که بعد از وقفه طولانی ۶ اکتبر ۲۰۱۸ به عرصه تلویزیون بازگشت. فیلم‌هایی با زبان اصلی و زیرنویس فارسی به همراه سریال‌های متنوع در ژانرهای کمدی، اکشن، درام، ترسناک و رمانتیک را با دوبله فارسی پخش می‌کند.

این فیلم‌ها و سریال‌ها هم ایرانی، ترکی و هندی و هم برای کشورهای مختلف دیگر هستند. سریال‌های کشورهایی از جمله لبنان، برزیل، آمریکا، کره و غیره نیز پخش می‌شوند. اما صدای برتر به داوری لیلا فروهر، بیژن مرتضوی، سوگند و کامیار، یکی از جدیدترین برنامه‌های این شبکه است.

دانلود اوسس ترکیه ویژه برنامه سال نو میلادی 2023 + دانلود اجرای داوران

درباره مسابقه: در مرحله اول، داوران نشسته بر صندلی و پشت به شرکت کننده، اجرای او را مورد ارزیابی قرار می دهند. هر داوری که اجرای شرکت کننده را بپسندد با زدن یک دکمه صندلی خود را به سمت او می چرخاند.

اگر تنها یکی از داوران صندلی خود را بچرخاند، همان داور، مربی آن شرکت کننده خواهد بود، اما اگر تعداد داورهایی که صندلی خود را می چرخانند بیش از یکی باشد، شرکت کننده می تواند یکی از آن ها را به عنوان مربی خود انتخاب کند. مربی ها بعد از تکمیل تیم شاگردان شان، آموزش آن ها را شروع کرده و شاگردان خود را آماده ی ورود به مراحل بعدی مسابقه می کنند.


One thought on “دانلود اجرای برتر امین یحیی زاده ترانه طلوع من قمیشی در مسابقه the voice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *