ببینید : تصویری از لیلا فروهر بر روی تخت بیمارستان

به تازگی تصویری از لیلا فروهر بر روی تخت بیمارستان در فضای مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را از سوی کابران ایجاد کرده است.

اخیرا خبری مبنی بر مریضی وخیم لیلا فروهر و بستری شدن آن در رسانه های مجازی منتشرش شده است. گویا حال لیلا فروهر بسیار وخیم بوده که به اتاق عمب منتقل شده است.

تصویری از لیلا فروهر بر روی تخت بیمارستان

بستری شدن لیلا فروهر در بیمارستان

لیلا فروهر ۶۴ ساله قبل از انقلاب از یک عمل جراحی اورژانسی خبر داده است. لیلا فروهر با اتشار عکسی خبر از یک عمل جراحی اورژانسی داد. لیلا فروهر هم‌اکنون در بیمارستانی در لس‌آنجلس بستری است.

او نوشت:

“شهرام عزیزم چقدر ناراحتم از اینکه که نمیىتوانم در برنامه کنسرت لس آنجلس تو نازنین شرکت کنم، مجبور شدم یک عمل جراحی اورژانسی انجام بدم ، میدونم شبی فراموش نشدنی برای تو و همه ی دوستدارانت خواهد بود وباید تشکرکنم از دکتر رسولى و گروه کادر پزشکى فوق العادشون و دکتر جهانگیر اهدود عزیز”

تصویری از لیلا فروهر بر روی تخت بیمارستان
عکس ناراحت کننده از بد حالی لیلا فروهر

مریضی وخیم لیلا فروهر و بستری شدن آن

در ادامه می‌توانید عکس ناراحت کننده از بد حالی لیلا فروهر را ببینید:

تصویری از لیلا فروهر بر روی تخت بیمارستان
تصویری از لیلا فروهر بر روی تخت بیمارستان

لیلا فروهر زاده ۴ اسفند ۱۳۳۷ خوانندهٔ ایرانی است. لیلا فروهر ابتدا به عنوان بازیگر مشغول به فعالیت بود و هفت سال پس از انقلاب ۱۳۵۷، در ۱۹۸۶ ابتدا از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد و سپس از ۱۹۸۸ تا اکنون در لس آنجلس، ایالات متحده زندگی می‌کند.

لیلا فروهر فرزند دو بازیگر ایرانی، جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است. لیلا فروهر بازیگری در سینما را از ۵ سالگی آغاز کرد و پس از آن در ۱۴ سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت. لیلا فروهر پیش از انقلاب در بیش از ۴۵ فیلم ایرانی نقش بازی کرده بود و پس از مهاجرت به آمریکا بیش از ۲۰ آلبوم منتشر کرد.

لیلا فروهر همچنین در کشورهای اطراف ایران مانند تاجیکستان و افغانستان نیز شهرت دارد. در ۲۰۱۰، فروهر در جشن نوروزی در کتابخانه توماس جفرسون کنگرهٔ ایالت متحده آمریکا یک برنامه اجرا کرد.

بستری شدن لیلا فروهر در بیمارستان

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *