بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده تیم ملی دو و میدانی کشور ایران

امروز قرار است بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده تیم ملی دو و میدانی کشور ایران که به تازگی حاشیه ساز شده است را برای شما کاربران عزیز سایت فیگار شرح دهیم.

فرزانه فصیحی دونده و سریع ترین زن ایرانی است که اخیرا توانسته در مسابقات استانبول رکورد دو 60 متر ایران را دوباره شکست، 7 ثانیه و 25 صدم، حالا او مدعی مدال قهرمانی جهان است. فرزانه فصیحی متولد 13 دیماه 1371 در اصفهان است. او در یک خانواده ورزشکار به دنیا آمده است و تنها یک برادر دارد. او اکنون عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران است.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از پشت پرده دیدار فرزانه فصیحی دونده ملی پوش ایرنی

بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده تیم ملی دو و میدانی

  • شرح حال دونده ایرانی فرزانه فصیحی

در ادامه می‌توانید تصویر فرزانه فصیحی را ببینید:

بیوگرافی فرزانه فصیحی دونده تیم ملی دو و میدانی
شرح حال دونده ایرانی فرزانه فصیحی

فرزانه فصیحی متولد ۱۳ دی ۱۳۷۱دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران است. اصالت این ورزشکار خوب کشورمان شهر اصفهان است . او در سال ۲۰۱۶ مدال نقرهٔ بخش تیمیِ رشتهٔ دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی در هفتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا ‏ و در سال ۲۰۱۸ مدال برنز رشتهٔ دو ۶۰ مترِ هشتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا ‏را به دست آورد.

او در مصاحبه ای گفته است:

“این ورزش فقط یک انگیزه خیلی بالا و تمرین های سخت و وزنه هایی که می زنیم، میتوانیم آمادگی داشته باشیم. تمرین های سخت در زمستان و کوه که استقامت بدنی مان را بالا نگه دارد و اصلا قطع نشود. روزی دو بار تمرین می کنم و از مکمل های مجاز استفاده می کنم. گاهی از اینکه حمایت نمی شوم و امکانات کمی داریم دلسرد می شوم.”

شرح حال دونده ایرانی فرزانه فصیحی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *