بیوگرافی نیلوفر آقایی

نیلوفر آقایی یکی از زنانی است که در چند ماه اخیر نامش را زیاد در رسانه‌های ایرانی و خارجی شنیده‌ایم و در ادامه به بیوگرافی نیلوفر آقایی خواهیم پرداخت.

چند ماه گذشته که وضعیت کشور نابسامان بود، فردی به اسم نیلوفر آقایی، زندگینامه نیلوفر آقایی را به انتشار گذاشت و گفت که در بین اعتراضات، به چشمانش تیر خورده است. در ادامه این نوشتار، درباره نیلوفر آقائی مطالعه خواهیم کرد.

بیوگرافی نیلوفر آقایی

بیوگرافی نیلوفر آقایی
زندگینامه نیلوفر آقایی

نیلوفر آقایی، پزشک ماما که مدعی شده بود در تجمع اعتراضی پزشکان توسط شلیک مأموران یک چشمش را از دست داده بود، چند سالی است که به شغل مامایی مشغول است.

نیلوفر آقایی، یکی از معترضانی بود که مدعی شد یک چشمش را با شلیک نیروهای پلیس از دست داده و به‌تازگی به جای آن چشم مصنوعی گذاشته است که حواشی زیادی به همراه داشت.

درباره نیلوفر آقائی

بیوگرافی نیلوفر آقایی
زندگینامه نیلوفر آقایی

او با انتشار تصویری جدید از خودش در مصاحبه با رسانه‌های خارجی، از چشم مصنوعی خود رونمایی کرد که برخی از خبرگزاری‌ها گفتند که او حتی چشمش را از دست نداده بود و این دروغی بیش نیست. اما تاکنون هیچ چیزی تأیید نشده است.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *