حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن [+جزئیات]

به تازگی، اخباری مبنی بر حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن منتشر شده که حواشی و بازتاب‌های گسترده‌ای را در فضای رسانه به همراه داشت.

به تازگی، اخباری مبنی بر حذف تصویر محسن تنابنده تحت عنوان حذف شدن محسن تنابنده به انتشار رسیده که حواشی زیادی را به همراه داشت و حذف عکس محسن تنابنده از رهایم کن را نشان می‌دهد.

حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن

حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن
حذف تصویر محسن تنابنده

روز گذشته، خبر آمد که تصویر محسن تنابنده از روی بیلبوردهای شهری رهایم کن حذف شده است. بعد از هنگامه قاضیانی که تصویرش از بیلبوردهای شهری سریال آمستردام حذف شده است، حالا استفاده از تصاویر محسن تنابنده برای بیلبوردهای شهری سریال رهایم کن با ممنوعیت مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

موتور سواری عاشقانه پریناز ایزدیار و محسن تنابنده

در این بیلبوردها تصویر دو بازیگر در دو سوی کادر قرار گرفته و وسط آن لوگوی سریال خودنمایی میکند. در این بیلبوردها، تصاویر اکثر بازیگران اصلی به استثنای محسن تنابنده مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

حذف شدن محسن تنابنده

حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن
حذف تصویر محسن تنابنده

این اتفاق در حالی افتاده که در حال حاضر از این بازیگر فیلم «جنگ جهانی سوم» در حال اکران است. رهایم کن سریال جدید نمایش خانگی با نام قبلی طوطیا است. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و بازیگران محبوبی همچون محسن تنابنده، هوتن شکیبا و هادی حجازی فر در آن هنرنمایی می کنند.

رهایم کن با موضوع اجتماعی درام، محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. شهرام شاه‌حسینی بعد از ساخت اولین سریال نمایش خانگی به نام می‌خواهم زنده بمانم حالا دوباره با تیمی قوی و کلی بازیگر و داستانی جذاب قبل انقلاب را روایت می کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *