بهترین کمیک های گرین لنترن شخصیت مشهور دی سی از نگاه سایت فیگار

گرین لنترن یکی از خارق العاده ترین شخصیت های محبوب کمپانی دی سی کمیک می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های گرین لنترن به شما معرفی کنیم.

بهترین کمیک های گرین لنترن شامل حماسه‌های سراسر جهان مانند Blackest Night و داستان‌های dealing with addiction است. تعداد کمی از شخصیت‌های کمیک دی‌سی به اندازه گرین لنترن می‌درخشند. این ابرقهرمان برای اولین بار در کمیک‌های All-American Comics #16 ظاهر شد و در هشتاد سال پس از آن، جایگاه کلیدی را در دنیای همیشه در حال تکامل DC اشغال کرده است. بهترین خط داستانی پر طرفدار ترین کمیک های گرین لنترن تا به حال جهان را به شیوه های کلیدی شکل داده و رکورد شکسته است که طرفداران منتظر حضور او در DCEU هستند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های گرین لنترن

  • برترین کمیک های گرین لنترن

در ادامه قرار است بهترین کمیک های گرین لنترن را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های گرین لنترن
بهترین کمیک های گرین لنترن

بهترین کمیک های گرین لنترن لنزی را برای مشاهده هر دوره از ژانر ابرقهرمانی که به عصر طلایی بازمی‌گردد نشان می‌دهد. کمیک‌های عصر نقره‌ای او فرصت‌هایی را برای داستان‌هایی که کمیک‌ها می‌توانستند بگویند را گشودند و کمیک‌های مدرن او، کیهان دی‌ سی را به گونه‌ای بازتعریف کردند که مطمئناً در لایو اکشن ها موفقیت‌های بسیاری را خواهد داشت.

Earth One

بهترین کمیک های گرین لنترن
پر طرفدار ترین کمیک های گرین لنترن

با چنین سابقه طولانی در کمیک، پیدا کردن جالب ترین کمیک های گرین لنترن دشوار است. Green Lantern: Earth One مورد خوبی برای شروع با یک بروزرسانی مدرن به منشاء خود ارائه می‌دهد. در این داستان، هال جردن پس از کشف اینکه کارش در ایستگاه فضایی اهداف شومی را دارد، زمین را رها می‌کند. در اعماق فضا، او یک حلقه قدرت پیدا می‌کند. داستان برداشتی منحصر به فرد از اسطوره‌های جردن و گرین لنترن ارائه می‌دهد که ریشه در مفاهیم عصر طلایی و نقره ای دارند. این داستان همه چیز را به آینده ربط می‌دهد؛ اما همچنان از جردن و تضادهای ذاتی او به عنوان نقطه قوت استفاده می‌کند.

Emerald Twilight

بهترین کمیک های گرین لنترن
جالب ترین کمیک های گرین لنترن

چند خط داستانی اصلی کمیک Green Lantern اساساً دنیای DC را تغییر می‌دهند و Emerald Twilight خواندنی است که باید شخصیت جردن و ارزش افسانه‌های فانوس را بررسی کرد. سوپرمن سایبورگ که از خط داستانی مرگ سوپرمن در سال 1992 بیرون می‌آید ، شهر ساحلی را به همراه اکثر ساکنانش ویران می‌کند و هال جردن را از دور خارج می‌کند. این منجر به تکان‌دهنده‌ترین مرگ‌ها در کمیک‌های دی‌سی می‌شود، با اینکه جردن کل سپاه سبز فانوس را می‌کشد، حلقه‌های قدرت آن‌ها را به دست می‌آورد و تبدیل به پارالکس می‌شود. داستان این کمیک که جزء جذاب ترین کمیک های گرین لنترن است این موضوع را نشان می‌دهد که معنای خدا شدن چیست و همچنین وقتی خدا بد می‌شود چه اتفاقی می‌افتد.

بهترین کمیک های سوپرمن

 

The Golden Age

بهترین کمیک های گرین لنترن
بهترین کمیک های گرین لنترن

میراث گرین لنترن به سال 1940 باز می‌گردد که آلن اسکات برای اولین بار در کمیک ظاهر شد. اولین ماجراجویی‌های او همچنان سرگرم کننده است؛ اما بهترین داستان‌های او در نسخه های بعدی کمیک اتفاق می‌افتد. عصر طلایی نمایانگر کاوشی خارق‌العاده از اسکات و انجمن عدالت آمریکا، پیشرو عصر طلایی لیگ عدالت است. این مجموعه محدود محصول 1993 که توسط جیمز رابینسون نوشته شده و توسط پل اسمیت در میان بهترین هنرمندان مردان ایکس تا به حال طراحی شده است، ادای احترامی عاشقانه از قهرمانان عصر طلایی است که همچنین با نگرانی‌های چالش برانگیز دنیای واقعی از دورانی مانند مک کارتیسم روبرو می‌شود.

7.4.3.2.1

بهترین کمیک های گرین لنترن
خواندنی کمیک های گرین لنترن

Crisis On Infinite Earths، به راحتی در میان مهمترین رویدادهای تاریخ کمیک دی سی که این داستان گرین لنترن در دهه 1980 نوشته شد. با این حال ، “7.4.3.2.1” از Green Lantern شماره 195-198 همه چیز را تغییر می‌دهد. نبرد با Anti-Monitor باتری برق را در OA تخلیه می‌کند و پتانسیل حلقه‌های برق را از بین می‌برد. سپس نگهبانان آخرین انرژی خود را به گای گاردنر می‌دهند. گاردر مطمئناً در میان بهترین گرین لنترن‌ها در کمیک‌ها قرار می‌گیرد؛ اما او در مقابل یک غول پیکر و نگرش ضعیف و بدترین است. صعود او در این خط داستانی شوکه آور و سرگرم کننده است و آغازگر خوبی برای طرفداران کنجکاو در مورد حضور اجتناب ناپذیر او در لایو اکشن فراهم می‌کند.

Secret Origin

بهترین کمیک های گرین لنترن
کمیک های برتر گرین لنترن

آلن اسکات در میان خواندنی کمیک های گرین لنترن تا حد زیادی به ایجاد مفهوم چندجهانی کمک می‌کند. هنگامی که کتاب در سال 1960 مجدداً عرضه شد، جردن جایگزین اسکات شد و این امر باعث شد تا قانونمندی جلد عصر طلایی در تردید باشد. این در Green Lantern #40 in 1965 تغییر کرد، “Secret Origin of the Guardians!” این داستان اسکات و جردن را دور هم جمع می‌کند و شروع به آزار در دنیای چندگانه DC از جمله Earth One و Earth Two می‌کند. این خط داستانی همچنین خوانندگان را با کرونا، پدر چندجهانی آشنا می‌کند، شخصیتی که احتمالاً در زمانی که DCEU مفهوم چندجهانی را بررسی می‌کند، ظاهر می‌شود.

A Prophetic Run

بهترین کمیک های گرین لنترن
برترین کمیک های گرین لنترن

آلن مور، نویسنده فیلم Watchmen نیز به Green Lantern کمک کرد. دوندگی او اغلب به لطف کار عظیم خود در جاهای دیگر نادیده گرفته می‌شود. کمک‌های او برای طرفداران Green Lantern ضروری است؛ زیرا او پیشگویی Blackest Night را توسعه داد که در آینده بسیار کلید خواهد شد. مور چندین داستان پراکنده نوشت، از جمله Tales of the Green Lantern Corps Annual #3، که این تعداد در بین کمیک های برتر گرین لنترن از دهه 1980 بود. این کمیک‌ها آینده تاریکی را برای سپاه گرین لنترن و همچنین کل دنیای دی سی رقم می‌زند.

Blackest Night

بهترین کمیک های گرین لنترن
بهترین کمیک های گرین لنترن

Blackest Night محصول سال 2009 از کارهایی است که آلن مور در دهه 1980 انجام داد. حماسه کیهانی حماسی شخصیت‌ها و عناصر جدید متعددی را به افسانه‌های گرین لنترن از جمله خود بلک لنترن‌ها معرفی می‌کند. آن‌ها به رهبری نکرون، خود موجودیت را تهدید می‌کنند؛ زیرا مردگان را زنده می‌کنند و به دنبال پاک کردن زندگی از جهان هستند. این داستان حماسی می‌بیند که هال جردن مجبور می‌شود با بزرگترین دشمنان خود مانند Sinestro، Atrocitus و Larfleeze متحد شود تا نکرون را شکست دهد و جهان را از تاریکی مطلق نجات دهد.

A New Hero

بهترین کمیک های گرین لنترن
پر طرفدار ترین کمیک های گرین لنترن

Green Lantern #87 از سال 1971 یک شخصیت نقطه عطف را در لور گرین لنترن و کمیک های دی سی معرفی کرد و آن را برای طرفداران ضروری خواند. جان استوارت، دومین ابرقهرمان سیاه‌پوست در برترین کمیک های گرین لنترن دی‌سی پس از بلک لایتنینگ، وارد نقشی می‌شود که هال جردن آن را ایفا کرده است. او فورا به یک شخصیت برجسته در فرنچایز تبدیل شد. جان استوارت که توسط دنی اونیل و نیل آدامز با استعدادهای افسانه‌ای در کتاب‌های مصور ساخته شده بود، در اوایل عصر برنز، منظره را به‌طور مجازی و به معنای واقعی کلمه برای کمیک‌های ابرقهرمانی دی‌سی تغییر داد و در را برای کمیک‌ها برای کشف مسائل اجتماعی به موقع باز کرد.

Speedy Does Drugs

بهترین کمیک های گرین لنترن
جالب ترین کمیک های گرین لنترن

آدامز و اونیل گرین لنترن را به عنوان یک شخصیت آگاه اجتماعی با خط داستانی برجسته دیگری در فانوس سبز 85-86 تعریف کردند. این داستان نشان داد که اسپیدی، دستیار گرین ارو، از مواد مخدر سوء استفاده کرده است. این امر کنوانسیون‌های Comics Code Authority را در آن زمان به چالش کشید و به بالغ شدن کمیک‌های ابرقهرمانی کمک کرد. اگرچه داستان از طریق یک منشور ابرقهرمانی پخش می‌شود که به لطف سوء مصرف مواد اسپیدی، رینگ قدرت را درگیر می‌کند؛ اما همچنان نمونه‌ای قدرتمند از نحوه شکل‌دهی گرین لنترن به کمیک‌های مدرن دی سی است.

The New Frontier

بهترین کمیک های گرین لنترن
بهترین کمیک های گرین لنترن

DC: The New Frontier شاید عمیق ترین کاوش هال جردن را به عنوان یک شخصیت در کمیک ها ارائه دهد؛ اما جزء بهترین گرین لنترن‌ها در کمیک‌ها قرار گرفته است. این مینی سریال کمیکی محصول سال 2004 توسط نویسنده و هنرمند فقید داروین کوک، عصر طلایی لیگ عدالت را دوباره بررسی می‌کند و در عین حال واقعاً شخصیت‌ها را به گونه‌ای بررسی می‌کند که برای طرفداران قدیمی و جدید به طور یکسان ارزشمند هستند. داستان جردن را از سفر وظیفه‌اش در جنگ کره تا خط مقدم مسابقه فضایی و فراتر از آن دنبال می‌کند و زمینه‌ای محکم برای هر گونه اقتباس احتمالی آینده از این شخصیت در لایو اکشن یا انیمیشن فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بامزه ترین روابط در دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *