تاریخ انتشار سریال The Idol

به تازگی تاریخ انتشار سریال The Idol مشخص شد. در ادامه مطلب تاریخ انتشار سریال آیدل به جزئیات سریال جدید The Idol می‌پردازیم.

آیدل یا The Idol یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام است که توسط د ویکند، رضا فهیم و سام لوینسون برای اچ‌بی‌او ساخته شده‌ است. در ادامه این مطلب همراه ما بمانید.

این سریال هر دوشنبه پخش می‌شود.

تاریخ انتشار سریال The Idol

تاریخ انتشار سریال The Idol
تاریخ انتشار سریال آیدل

سریال آیدل 4 ژوئن از شبکه کابلی اچ‌بی‌او و پلتفرم استریم مکس پخش خواهد شد. د ویکند در این سریال نقش یک رهبر فرقه مذهبی در لس‌آنجلس را بازی می‌کند که به یک ستاره در حال ظهور پاپ با بازی لیلی رز دپ برخورد می‌کند. تروی سیوان، استیو زیسیس، ملانی لیبورد، الیزابت برکلی لورن، نیکو هیراگا، آن هیچ، جنی از اعضای بلک‌پینک، و ریچل سنات دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

سریال جدید The Idol

در 29 ژوئن 2021، د ویکند اعلام کرد که او سازنده، تهیه‌کننده اجرایی و یکی از نویسندگان یک سریال درام برای اچ‌بی‌او در کنار رضا فهیم و سام لوینسون است. در همان روز، اشلی لوینسون و جوزف اپستاین اعلام کردند که تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند و جوزف اپستاین به عنوان نویسنده و شورانر این مجموعه نیز فعالیت می‌کند.

تریلر غیر اخلاقی، زننده و زشت لیلی رز دپ دختر جانی دپ + [تریلر سریال The Idol]

مری لاز نیز اعلام کرد که به عنوان نویسنده و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود. در 22 نوامبر 2021، اچ‌بی‌او سفارش تولید یک مجموعه برای یک فصل و شامل شش قسمت را داد. در 14 ژانویه 2022، ددلاین هالیوود گزارش کرد که نیک هال پس از انتقالش به ای24، به تیم تولید به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پیوسته‌است.

فیلم‌برداری اصلی در نوامبر 2021 در لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد. تولید این مجموعه در آوریل 2022 به‌طور موقت به خاطر اینکه د ویکند یکی از برگزارکنندگان مراسم جشنواره موسیقی و هنر دره کواچلا بود، متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *