معرفی و زمان پخش سریال ترکی شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti) از Show TV

سریال ترکی شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti) جدیدترین سریال با موضوع ازدواج اجباری و تفاوت‌های عقاید افراد است که پخش آن حواشی بسیاری را در پی داشت.

سریال ترکی Kızılcık Şerbeti اثری عاشقانه و درام است که اولین بار در اکتبر 2022 روی آنتن شبکه Show TV رفت. نویسندگان این سریال زینب گور (Zeynep Gür) و ملیس سیولک (Melis Civelek) هستند و کمپانی Gold Film تولید آن را برعهده دارد.

سیلا تورک‌اوغلو (Sıla Türkoğlu)، باریش کیلیچ (Barış Kılıç) و اوریم آلاسیا (Evrim Alasya) از هنرپیشه های سریال شربت زغال اخته هستند. موضوع سریال ترکی شربت زغال اخته درباره زوجی با خانواده‌هایی کاملا متفاوت است که باور دارند به واسطه عشقشان می‌توانند از سختی‌های زندگی عبور کنند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال شربت زغال اخته با دوبله فارسی از جم + بازپخش

همسر سابق نورسما در سریال شربت زغال اخته باز می‌گردد!

معرفی سریال ترکی شربت زغال اخته

سریال ترکی شربت زغال اخته

فصل دوم شربت زغال اخته با پایان تابستان آغاز به پخش کرد و میهمان خانه‌های هوادارانش شد. گفته می‌شود در این فصل همسر نورسما که از او طلاق گرفته بود و از سریال جدا شده بود، دوباره در سریال حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که برای مدتی پخش این سریال به دلایل مختلف متوقف شد، اما با تلاش عوامل سریال و حمایت دیگر هنرمندان ترکیه، این مشکل برطرف و پخش سریال از سرگرفته شد.

دوبله فارسی سریال شربت زغال اخته از شبکه جم پخش می‌شود، برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی Kızılcık Şerbeti از جم ، می‌توانید به مقاله‌های پیوست شده رجوع نمایید.

ژانر سریال ترکی شربت زغال اخته : درام، عاشقانه

روز پخش سریال شربت زغال اخته : هر جمعه از شبکه Show TV

ساعت پخش سریال ترکی شربت زغال اخته : ساعت 21:30

زمان پخش فصل 2 سریال شربت زغال اخته : از ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

خلاصه داستان سریال ترکی شربت زغال اخته

خلاصه داستان سریال شربت زغال اخته
خلاصه داستان سریال شربت زغال اخته

داستان سریال ترکی شربت زغال اخته خلاصه‌ای از سختی‌هایی است که زنان می‌کشند در کنار تفاوت باورها.

ماجرا و خلاصه سریال شربت زغال اخته از این قرار است که کیویلجیم خانم پس از جدایی از همسرش، هر دو دخترش را به تنهایی بزرگ کرده و حالا دختر بزرگش با پسر یک خانواده مذهبی و محافظه‌کار ازدواج کرده است. از آنجایی که کیویلجیم خانم خودش زنی باسواد، واقع‌گرا و مدرن است، با این وصلت موافقت نیست.

دوعا که در رشته‌ دندانپزشکی تحصیل می‌کند، در همان سال اول دانشگاه بخاطر بارداری خود، تصمیم به ازدواج می‌گیرد و این باعث ناامیدی کیویلجیم می‌شود. اما او زمانی شوک زده می‌شود که با خانواده‌ دامادش که محافظه کار هستند، آشنا می‌شود و تفاوت‌های فرهنگی بین خودشان را به چشم می‌بیند.

بیشتر بخوانید: فراگمان قسمت جدید سریال شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti)

بیوگرافی بازیگران سریال شربت زغال اخته

این سریال بر اساس یک داستان واقعی روایت شده و در دسته سریال‌هایی با موضوع ازدواج اجباری قرار می‌گیرد. باریش کیلیچ، اوریم آلاسیا، سیلا ترک‌اوغلو، سیبل تاشچی‌اوغلو، مژده اوزمان، دوگوکان گونگور و ستار تانری اوگن بازیگران این سریال هستند.

  • باریش کیلیچ – عمر اونال: برادر عبدالله، برادر دوقلوی بکیر پدر خوانده و عموی متهان، و عموی مصطفی، نورسما فاتح، همسر سابق لمان، همسر کیویلجیم.
  • اوریم آلاسیا – کیویلجم ارسلان: دختر سونمز، خواهر بزرگتر آلِو، همسر سابق کایهان، مادر دوعا و چیمن، همسر عمر
  • سیلا ترک اوغلو – دوعا کورکماز: نوه سونمز، همسر فاتح، خواهر بزرگتر چیمن، دختر کیویلجیم و کایهان، خواهرزاده آلِو، عروس عبدالله و پمبه.
  • دوغوکان گونگور – فاتح اونال: پسر عبدالله و پمبه، همسر دوعا، برادرزاده عمر و بکیر، داماد کیویلجیم و کایهان، برادر مصطفی و نورسما.
  • سیبل تاشجی اوغلو – پمبه اونال: همسر عبدالله، مادر مصطفی، نورسما و فاتح، مادرشوهر دوعا و نیلای
  • موژده اوزمان – آلِو ارسلان: دختر سونمز، خواهر کیویلجیم، خاله دوعا و چیمن
  • ستار تانریوگن – عبدالله اونال: همسر پمبه، پدر مصطفی نورسما و فاتح، برادر بزرگتر عمر و بکیر، پدر شوهر دوعا و نیلای

سیلا تورک‌اوغلو (Sıla Türkoğlu)

بازیگران سریال شربت زغال اخته
بیوگرافی بازیگران سریال شربت زغال اخته

سیلا تورک‌اوغلو زاده 18 آوریل 1999 در شهر ازمیر بازیگر و مدل ترک است. سیلا بازیگری را با بازی در سریال تلویزیونی گریه نکن مادر (Ağlama Anne) در سال 2018 آغاز کرد. او در سال 2019 در سریال سوگند نقش سونا و در سریال امانت در نقش سحر بازی کرد که پخش آن از 16 شهریور 1399 از شبکه 7 آغاز شد. او سریال امانت را با قسمت 416 که در 4 ژوئیه 2022 پخش شد ترک کرد. جدیدترین سریالی که سیلا در آن به ایفای نقش می‌پردازد، سریال ترکی شربت زغال اخته است که او در آن کاراکتر دوعا کورکماز را ایفا می‌کند.

باریش کیلیچ (Barış Kılıç)

بازیگران سریال شربت زغال اخته
بیوگرافی بازیگران سریال شربت زغال اخته

باریش کیلیچ متولد 1978، بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۴ میلادی تاکنون در دنیای سریال و سینمای ترکیه فعالیت دارد. از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به سیب ممنوعه، نبرد گل‌ها و شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti) اشاره کرد. کیلیچ در جدیدترین سریالش، شربت زغال اخته کاراکتر عمر اونال را ایفا می‌کند.

اوریم آلاسیا (Evrim Alasya)

بیوگرافی بازیگران سریال شربت زغال اخته

از کاراکترهای اصلی سریال، کیویلجیم آرسلان را اوریم آلاسیا ایفا می‌کند. مژده اوریم آلاسیا (به ترکی استانبولی: evrim Alasya؛ زادهٔ ۲ اوت ۱۹۷۹) بازیگر اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در سریال دختران آفتاب، و شربت زغال اخته شناخته می‌شود. نقشی که آلاسیا در سریال اتاق قرمز ایفا کرد نیز بی‌نظیر بود و یکی از به یادماندنی‌ترین کاراکترهای این سریال بود.

سیبل تاشچی‌اوغلو (Sibel Taşçıoğlu)

بیوگرافی بازیگران سریال شربت زغال اخته

سیبل تاشچی‌اوغلو (زاده ۲۸ ژوئیه ۱۹۷۶، بورسا) بازیگر تئاتر، سینما، سریال‌های تلویزیونی و صداپیشه ترک است. او در سال 1995 در تئاتر دولتی بورسا در نمایش کودک “Tılsım” بازی کرد. او در سال 1997 موفق به کسب دپارتمان تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول شد و بین سال‌های 2000 تا 2003 در تئاتر فورا، در نمایشنامه‌های صحبت‌های اثر جانبی، بازی دوباره سام و ظاهری بازی کرد. او همچنین در سال 2007 در نمایش آنا کارنینا در تئاتر کنتر شرکت کرد.

او از سال 1998 در اولین فیلم بلند خود به نام عروس روسی و در مجموعه‌های تلویزیونی آینه شکسته، رزهای مهر و موم شده، یادگار، اکمک تکنسی، گنگ اشک، گونول سوئینگ، گنجشک و تپ اختر بازی کرد. تاشچی اوغلو همچنین صداپیشگی در فیلم‌های انیمیشن را انجام می‌دهد. Taşçıoğlu نقش شخصیت نوین را در سریال تلویزیونی Medcezir بازی کرده و در جدیدترین سریال خود، کاراکتر پنبه اونال را ایفا می‌کند.

نورسما در سریال شربت زغال اخته (Ceren Yalazoğlu Karakoç)

نورسما در سریال شربت زغال اخته (Ceren Yalazoğlu Karakoç)

به علت علاقه بسیار زیاد بینندگان به نورسما در سریال شربت زغال اخته ، سریال توانست در رتینگ خود را به رتبه دو رقمی برساند. ازدواج نورسما با مردی که خانواده‌اش او را نمی‌پسندیدند، آسیب دیدن او براثر افتادن از پنجره و درامی که با عشق بزرگ خود یعنی اموت تجربه کرد، پربیننده‌ترین قسمت‌های سریال “شربت زغال اخته” بودند.

جرن کاراکوچ فارغ التحصیل رشته هنرهای صحنه و هنرهای تجسمی از دانشگاه چاناک کاله اونسکیز مارت است. او در سریال تلویزیونی بنی عفت که در آنکارا فیلمبرداری شد، به مدت 9 فصل شخصیت قدر را ایفا کرد. در سال 2013 با بازیگر عثمان کاراکوچ ازدواج کرد.

فاتح در سریال شربت زغال اخته (Doğukan Güngör)

فاتح در سریال شربت زغال اخته

فاتح سریال شربت زغال اخته را دوگوکان گونگور بازی می‌کند که در سال 1996 در آنکارا به دنیا آمد. او به خاطر سهم تحسین آمیزش در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مانند Dilbray مورد تحسین قرار گرفته است. دوگوکان گونگور به خاطر بازی در آثار حکیم (2022)، هرسی راگمن (2023) و دیلبرای (2022) شناخته شده است.

بررسی شربت زغال اخته

نظرات درباره شربت زغال اخته به طور کلی مثبت است و مخاطب‌های بسیاری آن را تماشا می‌کنند؛ هرچند که عده‌ای از نمایش این همه ظلم به زن معترض هستند، اما در کل مجموع سریال شربت زغال اخته اثر موفقی قلمداد می‌شود.

هنگام پخش فصل اول این سریال، جند قسمت جریمه شد و زمانی که تصمیم گرفته بودند کلا پخش سریال را لغو کنند، با حمایت مردم، سلبریتی‌ها و تلاش عوامل، این قرار کنسل شد و پخش سریال بعد از چند هفته توقف، ادامه پیدا کرد.

فصل دوم شربت زغال اخته کی شروع میشود

زمان پخش فصل 2 سریال شربت زغال اخته : از ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

ژانر سریال ترکی شربت زغال اخته : درام، عاشقانه

روز پخش سریال ترکی شربت زغال اخته : هر جمعه از شبکه Show TV

ساعت پخش سریال ترکی شربت زغال اخته : ساعت 21:30

سوالات متداول

سریال شربت زغال اخته چند قسمت است ؟

فصل یک سریال متشکل از 29 قسمت بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *