زمان پخش دوبله فارسی و معرفی سریال کره ای زندگی درخشان من (My Golden Life)

سریال کره ای زندگی درخشان من (My Golden Life) محصول 2017 است. زمان پخش سریال زندگی درخشان من از جم دراما با دوبله فارسی مشخص شده است.

زندگی طلایی من یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۱۷ با بازی پارک شی-هو و شین هه سان است. دوبله فارسی این سریال با نام زندگی درخشان من از سی و یکم شهریورماه از شبکه ماهواره‌ای جم دراما پخش خواهد شد. لی تائه وان و سئو یون سو از دیگر هنرپیشه های سریال سریال زندگی درخشان من هستند.

سریال کره ای زندگی درخشان من چند قسمت است ؟ این سریال درام خانوادگی کره‌ای، متشکل از پنجاه و دو قسمت است. سو هیون کیونگ نویسنده و کیم هیونگ سوک کارگردان سریال هستند. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره‌ای و تماشاگر شبکه جم دراما هستید، حتما به تماشای سریال بنشینید.

بیشتر بخوانید: جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

از دیگر سریال‌های شبکه جم دراما که از نوزدهم آبان، جمعه تا چهارشنبه ساعت 16 نمایش داده خواهد شد، سریال “وقتی کاملیا شکوفه داد” است.

سریال کره ای زندگی درخشان من

زمان پخش سریال زندگی درخشان من از جم دراما

زندگی درخشان من جم دراما کی نشون میده ؟ پخش زندگی درخشان من از جم دراما از 31 شهریور آغاز خواهد شد.

روز پخش سریال زندگی درخشان من از جم : جمعه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال کره ای زندگی درخشان من : ساعت 18:00

تکرار سریال زندگی درخشان من از جم دراما : ساعات ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰پ

خلاصه داستان سریال زندگی درخشان من

خلاصه داستان سریال کره ای زندگی درخشان من درباره زندگی زنی است که فرصتی عالی برای ارتقاء موقعیتش را پیدا کرده، اما دچار مخمصه‌ای می‌شود که نمی‌تواند از آن بیرون بیایید. در طرف دیگر داستان، مردی وارد سریال می‌شود که سعی دارد خوشبختی را در این زن بیابد.

خلاصه داستان سریال زندگی درخشان من

فرصت‌هایی هستند که ممکن است بدون اینکه تلاشی برایشان کرده باشیم آن‌ها در اختیار ما قرار بگیرند. سریال درباره شخصی است که فرصتی دارد با یک هویت دروغین زندگی عالی را تجربه کند و از زندگی لذت ببرد.

باید دید آیا او می‌تواند از این شانس و فرصتی که نصیبش شده است استفاده کند یا این که نمی‌‌تواند از آن بهره ببرد و این فرصت از دوست او خواهد رفت. تنها چیزی که در پایان برای او می‌ماند حسرت بی‌اندازه است که چرا فرصتش را از دست داده!

دانلود سریال کره ای مای گلدن لایف

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال کره‌ای

برای دانلود سریال زندگی درخشان من به کانال‌های تلگرامی و یا سایت‌هایی که این سریال را با دوبله فارسی و یا زیرنویس ارائه می‌دهند، رجوع نمایید. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال کره ای زندگی درخشان من را برای شما تهیه نمودیم.

بیوگرافی بازیگران سریال زندگی درخشان من

پارک شی-هو (Park Si-hoo)

بیوگرافی بازیگران سریال زندگی درخشان من
پارک شی-هو (Park Si-hoo)

پارک شی هو (زاده پارک پیونگ-هو در ۳ آوریل ۱۹۷۸) بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفه سرگرمی خود را به عنوان مدل و بازیگر تئاتر شروع کرد، سپس به‌طور رسمی فعالیت خود را در تلویزیون در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. پس از چند سال بازی در نقش‌های مکمل، پارک شی هو با سریال‌های کمدی رمانتیک محبوب سال ۲۰۱۰ به نام‌های ملکه وارونه و پرنسس دادستان به شهرت رسید.

شین هه سان (Shin Hye-sun)

بیوگرافی بازیگران سریال زندگی درخشان من
شین هه سان (Shin Hye-sun)

شین هه سان (زاده ۳۱ اوت ۱۹۸۹) بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی مدرسه ۲۰۱۳ آغاز کرد. در سال ۲۰۱۷ اولین نقش اصلی خود را در درام زندگی درخشان من ایفا کرد که بیش از ۸ میلیون بیننده داشت و باعث شهرت او شد. همچنین به خاطر ایفای نقش اصلی در مجموعه‌های تلویزیونی هنوز ۱۷ (۲۰۱۸)، آهنگ مرگ (۲۰۱۸)، آخرین مأموریت فرشته: عشق (۲۰۱۹) و آقای ملکه (۲۰۲۰–۲۰۲۱) شناخته می‌شود.

لی تائه وان (Lee Tae-hwan)

بیوگرافی بازیگران سریال زندگی درخشان من
لی تائه وان (Lee Tae-hwan)

لی تائه-هوان (زاده ۲۱ فوریه ۱۹۹۵) خواننده، بازیگر تلویزیون، و بازیگر اهل کره جنوبی است. وی از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به جونگ میونگ، منشی کیم چشه؟ اشاره کرد.

سئو یون سو (Seo Eun-soo)

بیوگرافی بازیگران سریال زندگی درخشان من
سئو یون سو (Seo Eun-soo)

سو اون-سو (زاده ۲ مارس ۱۹۹۴) بازیگر اهل کره جنوبی است. سئو اولین بازیگری خود را در درام تلویزیونی «Don’t Dare to Dream» در سال 2016 انجام داد. او در درام‌های محبوب دیگری مانند «دکتر رمانتیک 2016»، «دوئل 2017»، «مدیریت برتر 2018» و «Legal High 2019» ظاهر شد. از دیگر آثار او می‌توان به «لبخند از چشمانت رفت 2018»، «مدیریت برتر 2018»، «مفقود شده: طرف دیگر 2020» و «جادوگر: قسمت 2، دیگری 2022» اشاره کرد.

چون هو جین (Chun Ho-jin)

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای زندگی درخشان من

چون هو جین در نقش سئو تائه سو، پدر دوقلوها، در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد. او متولد ۹ سپتامبر ۱۹۶۰ است. این بازیگر اهل کره جنوبی بعد از ایفای نقش چوی هیو وون در مجموعه تلویزیونی دونگ یی،‌ به شهرت رسید.

دکتر غریبه (2014)، ۲ هفته (2013)، دکتر خوب (2013)، هشدار زشت (2013)، شکارچی شهر (2012)، میداس (2011)، دونگ یی (2010)، بخند، تو (2009)، ملکه برفی (2006-2007) و مدل (1997)، از دیگر سریال‌هایی هستند که چون هو جین در آن‌ها هنرنمایی کرده است.

سوالات متداول

تعداد قسمت سریال زندگی درخشان من مشخص است؟

بله این سریال در مجموع 52 قسمت است.

ژانر سریال زندگی درخشان من چیست؟

درام خانوادگی

موضوع سریال زندگی درخشان من درباره چیست؟

موضوع سریال حول زندگی زنی می‌چرخد ​​که شانس ارتقاء موقعیتش را دارد، اما در گودالی بی‌انتها می‌‌افتد. در نهایت فرصتی برای جستجوی خوشبختی پیدا می‌کند. در سمت دیگر داستان مردی نمایش داده می‌شود که سعی دارد خوشبختی را در او بیابد.

زمان پخش سریال زندگی درخشان من از جم دراما مشخص شده است؟

بله از سی و یک شهریور 1402 جمعه تا چهارشنبه پخش خواهد شد.

سریال کره ای زندگی درخشان من قسمت ۱ دوبله فارسی


سریال کره ای زندگی درخشان من قسمت ۲


بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “زمان پخش دوبله فارسی و معرفی سریال کره ای زندگی درخشان من (My Golden Life)

  1. درود*
    بعداز مدتها حس میکنم خوب{جالب*) بود مخصوصن من خییلی از دوبله شین هه سان خوشم میاد😘😍💞😇🙏👏🌺🌸🌼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *